loading
در حال بررسی درخواست شما
خوشحال از بابت گل خوردن !
خوشحال از بابت گل خوردن !

خوشحال از بابت گل خوردن !

ادواردو داسیلوا دیشب توانست تنها گل تیمش را به آرسنال بزند و از این بابت یک جو احساسی در امارات به راه بیندازد .
لوکاژ فابیانسکی دروازبان دیشب آرسنال از بابت این گل ناراحت نیست و به علت ززنده گل آن حخوشحال نیز هست .
" کمی از بابت گلی که خوردم ناراحتم چرا که می خواستم کلین شیت بر جای گزارم اما این بخشی از فوتبال است و باید با آن زندگی کرد .
به هر حال اگر کسی می خواشست گلزنی کند که من خوشحال باشم آن ادواردو بود . برای ادواردو خوشحالم چرا که او توانست گلزنی کند و جو بسیار خوبی ایجاد کرد .
به یاد دارم وقتی برابر ویارئال بازی می کردیم و رابرت پیرس بازی می کرد شرایط مشابهی پدید آمده بود . فکر می کنم این واقعا زیبا است چرا که این نشان دهنده این است که هواداران از بازیکنانی نظیر آن ها قدر دانی می کنند . "

لوکاژ که فعلا توانسته چند بازی به عنوان دروازبان شماره اول آرسنال درون دروازه قرار بگیرد با افزایش اعتماد به نفس همچنان قصد دارد این روند را ادامه دهد :

" همیشه همین گونه است . اگر شما به طور پیوسته بازی کنید همیشه اعتماد به نفس شما بیشتر می شود . خوشحالم که در این بازی ها بودم . خوشحالم که توانستم 90 دقیقه بازی کنم و در حال حاضر فقط تلاش می کنم بهترین بازی هایی که می توانم را به نمایش بگذارم .
این برد بسیار خوبی برای ما بود و در نیمه اول به نظر نمی رسید بتوانیم 5 بر یک به پیروزی برسیم . اما توانستیم تمام موقعیت هایی که ساختیم را به ثمر برسانیم . از کیفیت خود راضی هستیم و همینطور از نتیجه حاصل شده . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۷/۲۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۲۸۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰