loading
در حال بررسی درخواست شما
در مقابل چلسی محکوم به برد هستیم!
در مقابل چلسی محکوم به برد هستیم!

در مقابل چلسی محکوم به برد هستیم!

 

توپچی های لندنی در این فصل در خانه رقبای خود به میدان رفته اند که در استمفوردبریج با نتیجه 2-0 بازی را به چلسی واگذار کردند و در اولدترافورد 1-0 مغلوب منچستر یونایتد شدند.

 

آرسن ونگر احساس می کند توپچی ها برای اینکه خود را در کورس قهرمانی حفظ کنند ، مجبورند که به روند شکست هایشان مقابل چلسی پایان دهند.

 

" البته ، این بازی است که در آن محکوم به بردیم. احساس خوبی نداریم چرا که در هر دو دیدارمان مقابل منچستر یونایتد و چلسی ناکام بوده ایم. فکر می کنم این فصل می توانستیم برنده باشیم و تفاوتی میان تیم ها وجود نداشت.

 

فرصت خوبی داریم که در ماه های آینده نشان دهیم که بیش از هر تیم دیگری پیشرفت کرده ایم چرا که ما تیم بسیار جوانی هستیم.

 

چگونگی واکنش ما به اتفاقاتی که در بازی رفت با چلسی و منچستر یونایتد برایمان افتاد ،سر نوشت این فصلمان را رقم خواهد زد.ما با چلسی ، منچستر یونایتد ، لیورپول و منچستر سیتی در خارج از خانه بازی کرده ایم . بنابراین فرم خانگی ما در بازی با این تیم ها سرنوشت ساز خواهد بود.

 

 

ما برای دیدار خانگی خود مقابل چلسی سرشار از اعتماد به نفس هستیم. ما چالشی بزرگ را پیش رو داریم. ما در این بازی چیزی جز انجام یک بازی هوشمندانه و پر تحرک نمی خواهیم. این تنها راه ما برای بردن این بازی های بزرگ است."

 

تاکنون آرسنال در خانه مقابل تیم های وست بروم ، نیوکاسل و تاتنهام  شکست خورده است بنابراین ونگر باید راضی باشد که تیمش فقط با دو امتیاز کمتر نسبت به منچستر یونایتد در جایگاه دوم قرار گرفته است.

 

" من از اینکه تا کنون 5 بازی را شکست خورده ایم و 3 تا از آنها در خانه و مقابل تیم هایی بوده که معمولا برای قهرمانی مبارزه نمی کنند ،شگفت زده شده ام.

 

خبر خوب این است که ما هنوز در جایگاه خوبی هستیم و تاوان زیادی را برای آن (3 شکست در خانه) پرداخت نکرده ایم. البته ، فرم خانگی ما در نیم فصل دوم سرنوشت ساز خواهد بود."

 

چلسی پس از اینکه از 7 بازی اخیر خود تنها 1 پیروزی به دست آورد به جایگاه چهارم در جدول تنزل کرد اما آبی های لندنی با قدرت بیشتری در مقابل آرسنال صف آرایی خواهند کرد چرا که جان تری و فرانک لمپارد پس از بازگشت از مصدومیت برای این دیدار آماده شده اند.

 

" چلسی دوره ای را سپری می کند که در آن نتایج خوبی نگرفته است ، اما در این لیگ این اتفاق می تواند برای هر تیمی بیافتد. ما اخیرا تیم های زیادی را دیده ایم که تنزل کردند اما توانستند خود را به بازی ها بازگردانند. شاید بتوان گفت که آن صرفا بیانگر کیفیت لیگ است.

 

شما هرگز نمی دانید که آیا اکنون بهترین زمان برای دیدار با چلسی بود یا خیر. هر بازی خاص است و می تواند شروعی دوباره باشد. اعتماد به نفس آن ها از ماه اکتبر مقداری کمتر شده است اما ما می دانیم که پیروزی در این دیدار به عملکرد خودمان بستگی دارد.

 

ما می دانیم که در روز دوشنبه با تیم با کیفتی بازی خواهیم داشت و انتظار هیچ گونه ضعفی از آنها نخواهیم داشت. ما می خواهیم که عملکردی سطح بالا را در ورزشگاه امارات از خود به اجرا بگذاریم و می خواهیم نشان دهیم که در خانه چیره و مسلط هستیم."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۴
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : skysports.com
بازدید: ۸۰۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰