loading
در حال بررسی درخواست شما
دیدن دوباره هانری هیجان انگیز است
دیدن دوباره هانری هیجان انگیز است

دیدن دوباره هانری هیجان انگیز است



آرسنال امسال باید در رقابت های امارات کاپ در ورزشگاه خانگی خود پذیرای تیم نیویورک ردبولز باشد و حضور تیری هانری در این تیم نقطه عطف بازی آرسنال با این تیم آمریکایی است .
تیری هانری باید برای این بازی های چند جانبه دوستانه به لندن بازگردد و در ورزشگاه امارات بازی کند .
اگر چه تیری هانری پیش از این نیز در قالب تیم بارسلونا در این ورزشگاه به میدان رفته است اما حضور وی در تابستان و در قالب این بازی دوستانه می تواند جالب باشد .
تئو والکات که در زمان جوانی شاهد درخشش تیری هانری در لیگ جزیره بود عنوان کرد از دیدن دوباره وی هیجان زده خواهد شد .

" او تاثیر بسیار زیادی بر روی من دارد و دیدن دوباره چهره وی می تواند زیبا باشد . فکر می کنم وی شماره خود را زیادی عوض کرده و نگه داشتن ارتباط با وی سخت است . همه مردم کمی وی را می خواهند اما او قطعا همیشه برای من خواهند ماند .
تیری همیشه نصیحت هایی برای من داشته و ذکر کرده که از فوتبالم لذت ببرم و روی حرف هایی که مردم می زنند باوری نداشته باشم . او به من می گوید که بروم و بازی خودم را بکنم و از دیگر مسائل واهمه ای نداشته باشم . این کاری است که می خواهم انجام دهم و برای آن کار و تمرین می کنم . "

تا قبل از ورود تئو والکات از ساوتمپتون , تیری هانری سریع ترین بازیکن آرسنال بود . اما این جوان 16 ساله سرعت خیره کننده ای داشت و هم اکنون نیز سریع ترین بازیکن آرسنال به شمار می رود . اما تمایل تیری هانری به سمت چپ . می تواند برای بازی والکات تاثیر گزار باشد .

" این می تواند جالب باشد . جالب است که یک رقابت سرعت کوچک داشته باشیم . ما هیچ وقت چنین مسابقه ای نداشتیم . من در چل متر می توانم وی را شکست دهم اما در واقع هیچ وقت با وی کورس نداشتم . ما هیچ وقت علاقه ای به کورس با هم نداشتیم اما می توانید ان را در ورزشگاه امارات ببینید .
باید ببینیم چه پیش خواهد آمد . او در زمین بازی همه جا می رود چرا که وی از این استایل بازیکنان است .  من مطمئن هستم او نمی تواند توپ را بگیرد . "

اما آرسنال برای تور پیش فصل به آسیا سفر کرد و باید به آلمان نیز برود .

" بازی مجدد در ورزشگاه امارات عالی است و امیدواریم که بتوانیم به هواداران نشان دهیم چه کار هایی می توانم انجام دهیم . ما به امارات کاپ به چشم یک بازی دوستانه نگاه نمی نیم و این مسئله برای تمام بازی های پیش فصل نیز هست . ما می خواهیم برویم و پیروز باشیم . اگر بتوانیم امارات کاپ را بگیریم امیدوارانه به سمت جلو و بزرگ تر ها می رویم .
ما دو حریف هیجان انگیز خواهیم داشت . این می تواند رقابت جذابی باشد و البته دیدن دوباره تیری هانری نیز جالب است . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۴/۳۰
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۱۱۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰