loading
در حال بررسی درخواست شما
رونمایی از لباس دوم فصل پیش رو
رونمایی از لباس دوم فصل پیش رو

رونمایی از لباس دوم فصل پیش رو




آرسنال و شریک تجاریش،نایک،لباس دوم فصل آتی آرسنال را رونمایی کردند.باشگاه برای این مراسم هسته ی بریتانیایی تیم را دعوت کرده بود.

دیواره ی خروجی اشبورتون با بنر بزرگی از گیبس،چمبرلین،جنکینسون،رمزی،ولکات و ویلشر که لباس های جدید را بر تن داشتند و در دو طرف آرم باشگاه قرار گرفته بودند مزین شده بود.

این عکس 39 در 13 متری تا پایان ماه جولای و شروع رسمی فروش لیاس ها بر روی دیواره ی استادیوم خواهد ماند.

لباسی که بازیکنان تیم فصل آینده بر تن خواهند کرد و همچنین برای نخستین بار در تور آسیایی استفاده می کنند ترکیبی از سنت باشگاه و طرح های مدرن می باشد.

در این لباس از رنگ زرد و آبی استفاده شده که سنت باشگاه می باشد و همچنین طراحی آن به گونه ایست که خواسته ی نسل جدید هواداران می باشد.لباس باشگاه،زرد با سر آستین و یقه های آبی رنگ است که در هر کدام نواری زرد رنگ هم قرار دارد.در این لباس از یقه هایی استفاده شده که مدل رسمی و معروف لباس های لندنی می باشد.

شورت های لباس های جدید آبی می باشند در حالی که جوراب های آن کاملا سنتی و ترکیبی از آبی و زرد هستند.این جوراب ها یادآور طرح های خلاقانه هربرت چپمن در 1930 می باشد.

تئو ولکات پیرامون لباس های جدید می گوید : " لباس های جدید شمایل و احساس بزرگی دارد.آرسنال همیشه با زرد و آبی شناخته شده و طراحی جدید بر روی تلفیق سنت و مدرنیته تمرکز کرده است.من نمی توانم برای رفتن به زمین و پوشیدن آنها منتظر بمانم."

لباس ها برای پیش فروش در سایت www.arsenaldirect.com موجود می باشد.توزیع و فروش رسمی لباس ها از سه شنبه 1 آگوست آغاز می شود.قیمت لباس ها برای بزرگسالان 50 پوند و برای کودکان 40 پوند می باشد.کسانی که در هنگام پیش فروش،لباس ها را تهیه نمایند یک کلاه آرسنال که طراحی کارل جنکینسون می باشد را به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد.


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۴/۱۹
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۶۱۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰