loading
در حال بررسی درخواست شما
زمان حرف اول را می زد!
زمان حرف اول را می زد!

زمان حرف اول را می زد!


در حالی که کاپیتان سابق توپچی ها عصر امروز رسما به تاتنهام پیوست ، آرسن ونگر برای شاگرد سابقش آرزوی موفقیت کرد و افزود به دلیل اینکه در پایان فصل پیش با گالاس به توافق نرسیدند، او از تیم جدا شد.
"جدایی ویلیام از تیم بیشتر به زمان بستگی داشت.
ما در پایان فصل پیش با او به توافق نرسیدیم و من به دنبال بازیکن دیگری رفتم. کاملا بر روی خرید کوشلنی تمرکز کردم و اینکار زمان بسیار بسیار زیادی از من گرفت و هم اکنون به سانگ ، کوشلنی ، ورمالن و جورو اعتماد دارم.
سعی کردم که او را نگه دارم ولی خیر ، از رفتن او ناامید نیستم. من به اینگونه تصمیمات در فوتبال احترام می گزارم.ما در یک دنیای حرفه ای زندگی می کنیم! جایی که او در ابتدا پیشنهاد قابل ملاحضه ای نداشت. به همین خاطر ، به دنبال بازیکن دیگری رفتم. باید با این کنار بیایید.
ویلیام یک بازیکن حرفه ای است. او 33 سال سن دارد و می توانم درک کنم که به دنبال بهترین قرارداد ممکن باشد.کاملا معتقدم که او با باشگاه مشکلی نداشت.
رفتن او به تاتنهام یک سوپرایز است ولی من کاملا تصمیم او را درک می کنم. برای او خطر فیزیکی وجود ندارد ، تنها خطر موجود این است که او در بازی دربی بیشتر به چشم بیاید که البته ما پیش از این نیز اینگونه اتفاقات را دیده ایم.
در حال حاضر او به دنبال باشگاه می گردد و بازیکن آزاد است و بهترین پیشنهادی که وجود داشته را انتخاب کرده است. ما به خاطر زحماتی که برای ما کشیده از او سپاسگزاریم و برایش در باشگاه جدید آرزوی موفقیت می کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۵/۲۹
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۴۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰