loading
در حال بررسی درخواست شما
سود بزرگ
سود بزرگ

سود بزرگ


کاپیتان اسبق توپچی ها ، فرانسیس فابرگاس ، تابستان گذشته به باشگاه دوران کودکی اش ، یعنی بارسلونا ملحق شد و این در حالی بود که سمیر نصری هم با ترک امارات به باشگاه متمول منچستر سیتی پیوست. این یعنی 49.5 میلیون پاوند سود در یک بازه زمانی شش ماهه تا پایان نوامبر.

آرسنالی ها که در مدت مشابه 6 ماهه ، در فصل 2010 ، رقمی بالغ بر 6.1 میلیون پاوند ضرر کرده بودند ممکن بود رقمی کوچک از خروج بحث برانگیز نصری و فابرگاس عایدشان گردد. در سال گذشته ، سود کلی توپچی ها از نقل و انتقال بازیکن رقمی در حدود 46.1 میلیون پاوند و ضرر آنها 5.9 میلیون پاوند بوده است.

آنها کلا 63 میلیون پاوند در نقل و انتقالات سرمایه گذاری نمودند ، این در حالی بود که برای تمدید قراردادها و تازه واردها 74.7 میلیون پاوند هزینه در نظر گرفته شده بود که هر دوی این ارقام به طور مساوی در قراردادهای شخصی لحاظ گردیده بود.

ذخایر نقدی توپچی ها هم از از 110.4 میلیون پاوند به 115.2 میلیون پاوند افزایش یافت. این در حالی است که گردش مالی آنها در فوتبال نیز از 97 میلیون پاوند به 113.5 میلیون پاوند ارتقاع یافته است.

پیتر هیل وود به سایت رسمی باشگاه گفت : " ما افتخار می کنیم به رکورد آرسنال و همچنین ثبات در تمام طول فصل و سیستمی که پایه گذاری نموده ایم ، در تمامی رده های باشگاه ، که ما را برای فصل آینده همچنان قدرتمند نگاه خواهد داشت. " 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۸
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : www.skysports.com
بازدید: ۱,۷۲۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰