loading
در حال بررسی درخواست شما
سیلوستره چشم به راه, برای کمک
سیلوستره چشم به راه, برای کمک

سیلوستره چشم به راه, برای کمک

بعد از دو دوره ی بد مصدومیت بازیکن فرانسوی توپچی ها در فصل گذشته, اگرچه وی بازی های خوبی در دیدارهای پیش فصل به نمایش گذاشت, ولی تا به حال حضور فعالی در تیم اول نداشته و بیشتر در تیم رزرو به کار گرفته شده است. اما او ناامید نیست و می خواهد با بازی های بهتر خود را به تیم اول رسانده و در موفقیت های تیمش تاثیرگذارتر باشد.
میکاییل که با تلویزیون آرسنال صحبت می کرد با ستایش تیم پس از بازی با بلکبرن گفت:"در هر دو باختی که در این فصل داشته ایم یادگرفتیم که راه دوری تا پیروزی نداشته ایم.گل های خوبی در بازی های خارج از خانه مان زده ایم و حالا منتظر رسیدن یک بازی بزرگ دیگر در این فصلیم تا خودمان را دوباره تست کنیم.بازی های خیلی خوبی کرده ایم و امیدوارم نتیجه اش را هم بگیریم.مهم این است که به بلوغ کامل برسیم.
اگر به دو گلی که در این بازی خوردیم هم نگاه کنید, خواهید دید که اگر می توانستیم از آن لحظات خلاصی پیدا کنیم, بلافاصله در موقعیت گل قرار بگیریم.از این نوع آمادگی دور نیستیم!"
سیلوستره که در بازی دوشنبه تیم رزرو آرسنال برابر چلسی نیز 90 دقیقه در برد تیم شرکت داشت درباره ی شرایطش برای بازی در تیم اول ادامه داد:"بعد از بازی با بلکبرن برای بازی فراخوانده شدم و 90 دقیقه نیز بازی کردم و این موضوع برای حفظ آمادگی بدنی ام خوب بود.
شما نمی توانید (فقط) با تمرین برای بازی آماده شوید بنابراین از این بازی خیلی خوشحال و سرحال شدم.
فصل قبل دو مصدومیت بزرگ داشتم ولی حالا بهترم و امیدوارم بتوانم نقشم را برای کمک به موفقیت تیم به انجام برسانم.هر فرصتی که برایم بوجود بیاید, 100% خواهم بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۷/۱۸
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۵۷۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰