loading
در حال بررسی درخواست شما
شماره ده، دنیس برگکمپ
شماره ده، دنیس برگکمپ

شماره ده، دنیس برگکمپ

 
سایت رسمی باشگاه آرسنال در این تابستان با برگذاری نظر سنجی از کاربران خود خواست تا تیم منتخب تاریخ آرسنال را انتخاب کنند و آنها در این بین 12000 نظر مختلف دریافت کردند.

برای این انتخاب تنها دو قانون وجود داشت، اول اینکه هیچ بازیکن فعلی آرسنال نمی تواند در این تیم جای گیرد و دوم اینکه ترکیب مورد نظر 4-4-2 است. این مساله انتخاب را سخت تر می کرد.

بعد از بررسی کلیه نظرات، دهمین نفر در این تیم معرفی خواهد شد که توانست با 82% آراء در خط حمله تیم رویایی آرسنال جای گیرد.

شماره ده: دنیس برگکمپ

پست: مهاجم

تعداد بازی: 423

تعداد گل: 120

در تیم رویایی آرسنال، شخصیت دلگرم کننده تر و هیجان آورتر از دنیس برگکمپ وجود ندارد.

این بدان خاطر است که استاد هلندی حد نهایت یک بازیکن فوتبال و کلاسی متفاوت بود. مردی مسلط، هوشیار و تیزبین که کار را برای تمام کسانی که اطرافش حضور داشتند آسان می کرد. از تمام همکاران او بپرسید که هم تیمی شماره یک آنها چه کسی بود و همه بدون تردید نام دنیس برگکمپ را بر زبان می اورند. او واقعا به همان خوبی بود.

اگر تیم رویایی ما هر زمان به واقعیت تبیدل می شد، لی دیکسون و نایجل وینتربرن می توانستند به راحتی او را پیدا کنند و میدانستند که دنیس فضایی را برای دریافت پاس آنها پیدا خواهد کرد. فردی لیونگبرگ و رابرت پیرس می توانستند حرکت خود به داخل محوطه جریمه را ادامه دهند زیرا می دانستند دنیس توپ را نگه می دارد و در فرصتی مناسب برایشان ارسال می کند. و هم تیمی او در خط حمله، هر کسی که ممکن است باشد، می توانست از کنار مدافع آخر حریف رد شود، با اطمینان از این موضوع که یک توپ می تواند در مسیر حرکت او به سمت دروازه قرار گیرد.

بازی تیمی دنیس مقتدرانه بود و اگر فرصت ارسال پاس وجود نداشت و یا نمی توانست شانس های آماده ای برای دیگران فراهم کند، آن زمان بود که خودش از آنها استفاده می کرد و معمولا در یک روش خاص و منحصر به فرد این کار را انجام میداد.

تعداد زیادی از 120 گلی که در پیراهن آرسنال به ثمر رساند بسیار خاص بودند، چرخش غیر قابل تصور مقابل نیوکاسل، یک دریبل سرپا مقابل لستر، یک شلیک تماشایی مقابل بولتون، یک چیپ حیرت انگیز مقابل لورکوزن .... این فهرست همینطور ادامه دارد.

با توجه به نظر هواداران آرسنال که در سال 2009 به بهترین گل های باشگاه رای داده بودند، دنیس دو گل از 4 برتر تاریخ باشگاه را از آن خود کرد، بنابراین جای تعجب نیست که ببینید در این تابستان هواداران باز هم قاطعانه به او رای داده اند. او 82 درصد از کل آراء را از آن خود کرد.

ورود دنیس به هایبوری در سال 1995 حاکی از تغییر " آرسنال خسته کننده (Boring Boring Arsenal) " به " گل بزن گل بزن آرسنال (Scoring Scoring Arsenal)" بود. انتقال او به آرسنال یک نشانه بود و یک واسطه برای دوره جدید موفقیت تیم. آرسن ونگر بعدها ادعا کرد که حضور مرد هلندی در تیم " یک رحمت و یک هدیه در ابتدای ورودش به آرسنال بود "

مرد فرانسوی ما چقدر دوست دارد هدایت این تیم رویایی را در اختیار داشته باشد که دنیس برگکمپ الهام بخش آن است.

گفتنی ها:

آرسن ونگر " او هوش و کلاس خاص خود را دارد. کلاس هست، البته ، بیشتر اوقات به کاری که می توانید با توپ انجام دهید بستگی دارد اما هوش شما باعث می شود بتوانید در روشی موثر از تکنیک خود استفاده کنید. این مانند کسی است که دایره لغات بزرگی دارد بنابراین می تواند هوشمندانه تر صحبت کند و این این دقیقا همه چیز در مورد دنیس است. آنچه او انجام داد، همواره یک ذهن و مغز پشت کارهایش بود. و تکنیک او به وی اجازه می داد تا انچه را که می دید انجام دهد."

رابین ونپرسی " وقتی می بینید او چگونه زندگی کرده مثال بی نظیری برایاتان است.... او در داخل و خارج از زمین فوتبال فوق العاده است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۴/۱۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : facebook fan page
بازدید: ۸۴۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰