loading
در حال بررسی درخواست شما
شماره ی 10
شماره ی 10

شماره ی ۱۰

امروز 27امین سال تولد رابین ون پرسی است و این در حالی است که شاید او هم ترجیح می دهد کادوی تولدش را در ماه می پیش رو و با قهرمانی همه ی هم تیمی هایش بگیرد.
رابین که پس از گذراندن تابستانی پر کار با تیم ملی هلند در جریان مراسم روز هواداران دوباره به تیم ملحق شد، در مصاحبه ای از اعتقاد قلبی اش به آرسنال گفت؛ اعتقادی که نمی توانید از او بگیرید:
«هیچ وقت اعتقادم به آرسنال را از دست نخواهم داد. من عاشق این باشگاهم و حالا هفتمین سال حضورم در آن است. آرسنال به من شانس تبدیل شده به یک بازیکن خوب را عطا کرد و من می خواهم جواب آن را با قهرمانی به باشگاه، هواداران و همه و همه بازگردانم.»
«من عاشق نحوه ی تفکر آرسنال هستم، شیوه ای که واقعا نوعی درخشان از ارائه ی بازی است. من در تمام دنیا فقط دو تیم را می شناسم که چیزی شبیه به این سبک از بازی را انجام دهند، ما و بارسلونا. چند تیم دیگر هم برای این کار تلاش می کنند ولی در واقع نمی توانند به آن نزدیک شوند. در تیم ملی با هم بازی هایم از تیم های بزرگ دیگر صحبت می کردم؛ تیم هایی با تفکر متفاوت، ولی من شیوه ی خودمان را ترجیح می دهم، خیلی هم زیاد.»
و شماره ی جدید رابین: «درباره ی پوشیدن شماره ی 10 حسابی به آینده امیدوارم. وقتی بازیکنی جوان بودم همیشه شماره ی 10 را می پوشدم ولی از زمانی که بازیکن حرفه ای شده ام دیگر آن را نپوشیده بودم. برای من این یک شماره ی مخصوص است چون 11 سال بر تن دنیس برگکمپ بوده است.
از پوشیدن این لباس بسیار خوشحالم، شماره ای که باید توسط یک مهاجم یا هافبک پوشیده شود.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۵/۱۵
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۸۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰