loading
در حال بررسی درخواست شما
غم انگيزترين خاطره ي ريكلمه ...
غم انگيزترين خاطره ي ريكلمه ...

غم انگيزترين خاطره ي ريكلمه ...

خوآن رومن ريكلمه اذعان مي كند آخرين ديدار او با آرسنال غم انگيزترين خاطره ي دوران حرفه اي اش است . ستاره ي آرژانتيني درحالي اين هفته همراه تيمش بوكا جونيورز با آرسنال تيم شمال لندن روبرو مي شود كه 5 سال پيش همراه تيم ويارئال در نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا مقابل اين تيم قرار گرفته بود . در آن سال در هايبوري كولوتوره با گلي كه زد توانست براي آرسن ونگر و آرسنال يك برد خفيف به دست آورد . اما در بازي برگشت در المادريگال در حالي كه ريكلمه مي توانست با يك پنالتي ديرهنگام بازي را به تساوي بكشاند اين پنالتي را از دست داد تا تيم آرسنال به فينال صعود كند . هنوز هم همه ي هواداران آرسنال شيرجه ي ينس لمن به سمت چپ و مهار ضربه ي اين بازيكن آرژانتيني در آن بازي را به ياد دارند . صحبت هاي رومن ريكلمه را در كنفرانس مطبوعاتي قبل از اميريتس كاپ در ادامه خواهيد خواند :

" اين يكي از غم انگيزترين خاطرات دوران حرفه اي من است كه هميشه آن را به ياد مي آورم. "

" فكر مي كردم قدرت ما از آرسنال بيشتر بود و ما براي بازي در فينال سزاوارتر و شايسته تر بوديم . ما كاملا بدشانسي آورديم و من پنالتي را از دست دادم تا آرسنال به فينال پاريس برسد. "

تركيب آرسنال از آن ديدار تغييرات فراواني داشته اما هنوز هم ريكلمه احترام و اعتبار خاصي براي تيم آرسنال و آرسن ونگر قائل است .

" به نظر من آرسنال جذابترين فوتبال را در ليگ جزيره انجام مي دهد . آن ها هميشه بازي تركيبي را مي پسندند . هر كس كه عاشق فوتبال باشد عاشق دو تيم آرسنال و بارسلونا هم هست زيرا اين دو تيم بهترين نمايش را در فوتبال جهان دارند. "

" اما حالا اين بازي يه بازي متفاوت است . ما در حال حاضر بازيكناني داريم كه مي خواهند در بوكا پيشرفت كنند و اين مسابقه نجربه ي بزرگي براي آن هاست. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۸
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۹۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰