loading
در حال بررسی درخواست شما
فیرپلی مالی یوفا تحت تاثیر کرونا!
فیرپلی مالی یوفا تحت تاثیر کرونا!

فیرپلی مالی یوفا تحت تاثیر کرونا!

طبق گزارش رسمی یوفا، اعضای رسمی کمیته فیرپلی مالی اتحادیه فوتبال اروپا، امروز از طریق جلسه‌ی ویدئویی که برگزار شد اعضای کمیته یوفا با توجه به عواقب منفی کرونا ویروس که باعث ضررهای بسیار جدی مالی به باشگاه‌های اروپایی شده است، به این نتیجه رسیدند که قوانين فیرپلی مالی برای یک فصل با تغییرات جدی روبرو شود.
 
قوانین تنطیم شده جدید فیرپلی مالی یوفا بدین شرح است:
 
قوانین جدید به باشگاه‌ها این اجازه رو می‌دهد که آنها با شرایطی بهتر بتوانند به تعهدات مالی خودشان در قبال بازیکنان و عوامل و نقل و انتقالات عمل کنند. این قوانين باعث می‌شود که مشکلات به وجود آمده از طریق کرونا ویروس را برطرف کنند تا باشگاه‌ها بتوانند تراز مالی خودشان در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ را به سادگی به تعادل و مثبت برسانند، اما همچنین از هرگونه سوءاستفاده باشگاه‌ها از این قوانين بررسی و با آنها برخورد می‌شود.
 
این قوانین به باشگاه‌ها زمان کافی می‌دهد تا آنها مشکلات مالی خودشان را برطرف کنند. باشگاه‌ها فرصت خواهند داشت که در زمان و شرایطی برابر با ضررهای ایجاد شده ناشی از کرونا ویروس که در این فصل به وجود آمده مبارزه کنند.با توجه به این شرایط باشگاه‌ها فرصت کافی خواهند داشت تا منابع مالی خود را تقویت کنند و کمبودهای درآمدی خود را جبران کنند. با توجه به قوانین فیرپلی مالی در این شرایط عدالت و روحیه بازی جوانمردانه در دراز مدت برقرار خواهد شد.
 
با وجود این قوانین بررسی ترازنامه مالی سال ۲۰۲۰ به مدت یک سال به تعویق خواهد افتاد و ترازنامه مالی جدید باشگاه‌ها در سال ۲۰۲۱ مورد بررسی قرار خواهد گرفت. سال مالی ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ باشگاه‌ها به عنوان یک مورد ترازنامه قرار است بررسی شود و ترازنامه مالی این دو سال جدا از هم نخواهد بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۴/۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : SkySports
بازدید: ۷۰۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰