loading
در حال بررسی درخواست شما
فیلیپ در جام حذفی
فیلیپ در جام حذفی

فیلیپ در جام حذفی

فیلیپ جوان که پس از کش و قوس های فراوان هنوز وضعیت خروج و یا ماندنش معلوم نیست باید برای بازی آخر هفته مقابل وستهم در جام حذفی ایفای نقش کند.
وی فقط در دو بازی کارلینگ کاپ در این فصل به میدان رفته است و برای بازی های بیشتر و حضور ثابت در جام جهانی تقاضای انتقال حتی به صورت قرضی را کرده بود .
توماس روسیچکی نیز به احتمال برای این بازی از ابتدا به میدان خواهد رفت . وی نیز پس از مشکل همسترینگ بار یدومین بازی می تواند بازی کند .
“ کمی تغییرات خواهیم داشت . ما بازیکنانی داشتیم که برای باز یهای متوالی به میدان رفته بودند . من این ریسک را نخواهم کرد که بازیکنانی که در آستانه مصدومیت هستند یا آن هایی که قبلا مصدوم بودند را بازی بدهم و مشکلشان بیشتر شود . البته برای این بازی با تمام قوا به میدان خواهیم رفت . در آن روز یک تست بزرگ برای سندروس خواهیم داشت . او می تواند دوباره بازگردد . او همیشه موقعیت خواهد داشت تا دوباره خود را به تیم نزدیک کند . ما به او فرصت خواهیم داد و نگاه می کنیم که چگونه وی جواب خواهد داد .
او از لحاظ فیزیکی بسیار شاداب و خوب است چرا که وی به مقدار بسیار زیادی با مربی بدنسازی و آمادگی جسمانی ما تونی کولبرن کار کرده است . من حالا می خواهم ببینم وی چگونه می تواند پاسخ بازی هایش در تمرینات را بدهد . هنوز زود است من فقط 48 ساعت فرصت تصمیم گیری خواهم داشت ( در مورد ادامه ترکیب تیم ) . روسیچکی در بازی با پورتسموث نیز به میدان رفته بود . البته او می تواند در این باز ینیز به میدان برود . “

 

دوستان عزیز با کلیک بر روی لینک هایبوری می توانند در بحث های پیرامون خبر شرکت کنند

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۱۱
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۸۱۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰