loading
در حال بررسی درخواست شما
قرارداد جدید با امارات
قرارداد جدید با امارات

قرارداد جدید با امارات



طبق این قرارداد جدید نام شرکت هواپیمایی امارات "Fly Emirates" برای پنج سال دیگر یعنی تا پایان فصل 2018-2019 روی پیراهن آرسنال خواهد بود و این شرکت از این بابت مبلغ 150 میلیون پوند به باشگاه آرسنال پرداخت خواهد کرد.

این قرارداد یکی از بزرگترین قراردادهای ورزشی بوده و در ازای آن باشگاه آرسنال به مدت 5 سال و سالانه 30 میلیون پوند از این شرکت دریافت خواهد کرد و به این ترتیب این قرارداد یکی از بزرگترین قراردادهای همکاری در ورزش به شمار می آید.

این قرارداد امروز و در ورزشگاه امارات با حضور ایوان گازیدیس مدیر اجرایی باشگاه ارسنال و نایب رئیس و مسئول روابط تجاری هواپیمایی امارات بوتروس بوتروس منعقد شد.

ایوان گازیدیس در مورد این قرارداد گفت:

"امروز روز هیجان انگیزی برای باشگاه فوتبال آرسنال و تمام هواداران است، این قرارداد نشان دهنده رویکرد باشگاه آرسنال و پیشرفت ظرفیت باشگاه در سالهای گذشته و همچنین مستحکم کردن همکاری ما با شرکت امارات است.

" قرارداد اولیه ما با امارات عاملی تسهیل کننده و کلیدی برای انتقال از ورزشگاه هایبوری بود و حالا این قرارداد رابطه ما را وارد فاز جدیدی می کند و به ما کمک شایانی می کند تا خود را در سطح بالای فوتبال انگلستان و اروپا حفظ کنیم.

" امارات یک شریک تجاری عالی برای آرسنال است و از امضای قرارداد همکاری جدید با آنها خوشحالیم. امارات یک برند جهانی است و با توجه به 120 مسیر پرواز در شش قاره یک شرکت جهانی به حساب می آید. این نکته ای کلیدی برای دستیابی به اهداف ما که همانا افزایش هوادارانمان در سراسر دنیاست به حساب می آید. این مساله که همکاری ما برای سالهای آتی ادامه خواهد داشت نشان دهنده این است که هر دو طرف از این رابطه سود می برند."

به عنوان بخشی از این قرارداد ورزشگاه آرسنال تا سال 2028 با نام امارات شناخته خواهد شد.

نام شرکت هواپیمایی امارات همچنان روی لباسهای بازی و تمرینی آرسنال خواهد بود و قرارداد جدید شامل چند بند مربوط به حقوق بازاریابی نیز می شود که این تغییرات فوراً اعمال خواهد شد تا هواپیمایی امارات با هواداران آرسنال در انگلستان و در سراسر دنیا پیوند بخورد.

شیخ احمد بن سعید آل مکتوم رئیس و مدیر اجرایی شرکت هواپیمایی امارات نیز در مورد این قرارداد گفت:

" آرسنال در تمام دنیا تیم شناخته شده ای است و مثل ما اهدافی بلند پروازانه در سر دارد و همین مسئله آنها را به یک شریک تجاری ارزشمند برای ما تبدیل کرده است.

" این روزها قرارداد هایی با ارزشهای بالا در ورزش به امضا می رسد و قرارداد همکاری ما با باشگاه آرسنال نیز جدای از این مساله نیست، این باشگاه در گسترش تجارت ما در دهه گذشته نقش مهمی ایفا کرده و ما مطمئن هستیم این روند با تمدید قرارداد همکاری ادامه پیدا خواهد کرد.

" این همکاری همچنان ترکیبی عالی از دو برند شناخته شده جهانی باقی می ماند، با توجه به شبکه جهانی ما و امضای قرارداد های همکاری با ورزشهای مختلف شرکت امارات می تواند رابطه ای قوی با هواداران ایجاد کند و همچنین هواداران آرسنال در سراسر دنیا نیز شامل این رابطه خواهند شد."

به عنوان بخشی از این قرارداد همکاری مدرسه فوتبال آرسنال در دوبی که در سال 2010 تاسیس شد همچنان به کار خود ادامه خواهد داد، از زمان تاسیس این مدرسه فوتبال تا کنون بیش از 4000 نوجوان در آنجا به تمرین پرداخته اند و در چند مرحله بازیکنان تیم اصلی آرسنال از آنجا بازدید کرده اند.

اولین قرارداد همکاری آرسنال با شرکت هواپیمایی امارات در سال 2004 منعقد شد که طبق آن نام ورزشگاه خانگی آرسنال تا سال 2021 به این شرکت واگذار شد و همچنین نام هواپیمایی امارات از فصل 2006-2007 روی لباسهای باشگاه آرسنال نقش بست.

شرکت هواپیمایی امارات جدای از قراردادهایی که با باشگاه های فوتبال اروپایی امضا کرده یکی از حامیان رسمی جام جهانی فوتبال، هواپیمایی رسمی تعدادی از تورنمنت های بین المللی گلف و همچنین حامی تعدادی از مسابقات معروف اسب سواری، تنیس، راگبی، قایقرانی و کریکت در سراسر دنیا نیز هست.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۳
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۶۴۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰