loading
در حال بررسی درخواست شما
قرارداد پوما و آرسنال
قرارداد پوما و آرسنال

قرارداد پوما و آرسنال

از تاریخ ۱ جولای ۲۰۱۴ پوما تهیه کننده رسمی پیراهن های آرسنال خواهد شد. علاوه بر تولید لباس های بازی و تمرین آرسنال، پوما حقوق وسیعی برای توسعه محصولات با برند آرسنال در سراسر جهان بدست آورد. این همکاری اقتصادی بزرگترین قرارداد تاریخ پوما و آرسنال است.

پوما و آرسنال با این همکاری قصد دارند تغییرات بیشتری در زمینه لباس های ورزشی ایجاد کنند. هر دو سازمان بر اساس یک راهبرد جهانی با یک دیگر هم کاری می کنند تا از طریق شبکه فروش جهانی پوما، تور های بین المللی و فعالیت های یکپارچه بازار یابی به رشد متقابل در سراسر فروشگاه های فوتبالی دست یابند.

آرسنال نیز با توجه به شهرت و هواداران پر تعدادش ویترین مهمی برای محصولات پوما ایجاد خواهد کرد.

با تمدید و گسترش قرارداد با فدراسیون فوتبال ایتالیا، امضای قرارداد با دورتموند و همچنین قرارداد بستن با بازیکنانی مثل آگئرو فابرگاس بالوتلی فالکائو ژیرو و یایا توره، پوما دارد خود را به عنوان سومین برند فوتبال جهان معرفی می کند.

مدیر اجرایی پوما، گلدن گفت: "آرسنال برای سال های متوالی هدفی کلیدی برای پوما به حساب می آمد. از دیدگاه تجاری یک استراتژی بازاریابی ورزشی قابل دفاع و اشتیاقی سیری ناپذیر در کمپانی پوما وجود دارد و ما مفتخریم که با یکی از باشگاه های بزرگ در سطح جهان قرارداد امضا کرده ایم.

"از آنجا که ما وارد عصر جدیدی در تاریخ کمپانی خود می شویم آرسنال فرصت بازاریابی و تجاری خوبی برای تقویت پوما به عنوان برند ورزشی معتبری برای ما ایجاد می کند و ما کاملا مطمئنیم که برنامه ما برای فعال کردن این همکاری تاثیر بسیار مهمی در سطح بین المللی دارد."

گازیدیس مدیر اجرایی آرسنال نیز گفت: "از همکاری با پوما هیجان زده ایم، شرکتی که میراث فوتبالی و سابقه ابتکاراتش نزدیکی زیادی با تاریخ باشگاه ما دارد. این همکاری ارائه کننده قدم مهم دیگری برای آرسنال در داخل و خارج از زمین است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۷
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۶۸۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰