loading
در حال بررسی درخواست شما
لُسا در مورد بازیکنان جدید و برنامه ی بازی ها
لُسا در مورد بازیکنان جدید و برنامه ی بازی ها

لُسا در مورد بازیکنان جدید و برنامه ی بازی ها


لُسا سرمربی تیم بانوان معتقد است تیمش برای آغاز فصل آماده است .

توپچی ها در شش هفته ی آغاز لیگ انگلستان ، 4 دیدار خارج از خانه دارند و در اولین دیدار خود باید در یک بازی دشوار به مصاف نوتس کاونتری بروند .

همچنین آنها باید قبل از آغاز مسابقات جام جهانی بانوان ، در دو بازی جام حذفی بازی کنند .

سرمربی تیم بانوان گفت :" تا کنون خیلی خوب بوده است . ما در هفته ی سوم پیش فصل قرار داریم و جو تیم بسیار مثبت و عالی است .بازیکنان سخت تلاش و تمرین می کنند و بازیکنانی به ما اضافه شده اند و تیم ما را حرفه ای کرده اند و ما بسیار خوشحل هستیم ."

"تمرکز اصلی ما پیروزی در بازی های آغاز فصل و ایجاد یک جو راحت برای بازیکنان است .بین ماههای مارس و می بازی های جام حذفی را داریم ،جامی که فصل قبل به دست آوردیم ، بنابراین بدیهی است که برای ما اهمیت دارد . "

"پس از آن بازیکنان باید در جام جهانی بازی کنند . بنابراین باید استراحت داشته باشیم ، برنامه ی آماده کردن تیم را خواهیم داشت ولی در بین جولای و سپتامبر باید بر این متمرکز شویم که هر یکشنبه بازی خواهیم داشت و این یک چالش برای ما خواهد بود ."

 

Image has been scaled down 30% (500x282). Click this bar to view original image (711x400). Click image to open in new window.
[تصویر: gun__1421858084_losada_vicky1.jpg]


همچنین لُسا  لیانه سندرسون ،جما رز، ناتالی پابلس سانچون و ویکی لسانا را به تیم اضافه کرد و او اطمینان دارد این بازیکنان جدید اعتماد به نفس تیم را برای کسب جام، بیشتر می کنند . 

"بازیکنان جدید نقش مهمی در آماده سازی تیم دارند و به ما در پایان فصل برای کسب Continental Cup کمک خواهند کرد . سه هدف بزرگ وجود دارد و من فکر میکنم که ما نمی توانیم در هیچ کدام از آنها راحت باشیم ."

"می دانم که لیانه سندرسون در آمریکا عملکرد خوبی داشته و حالا در خانه ی خودش ، در آرسنال است .ناتالی بسیار خوب بوده و می دانم که یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر لیگ برتر است . مدت زیادی است که او را میشناسم ، او فقط باید با تیم جدیدش هماهنگ شود . "

"جما بازیکن فوق العاده ایست .[از نظر فیزیکی و جسمانی] ، از نظر آمادگی جسمانی و تناسب اندام از بهترین بازیکنانی است که هر فصل این آمادگی را نشان می دهد . "

"ویکی متفاوت ترین هافبکی است که تا به حال دیده ام .او یک بازیکن بسیار خلاق است .بازیکنی است که که با فلسفه ی تیم بارسلونا بزرگ شده و برای مدت زیادی کاپیتان این تیم بوده است ."

"آنچه که اکنون باید انجام دهیم آماده کردن این بازیکنان برای بازی با سبک تیم آرسنال است .فکر میکنم با تیمی که داریم این کار بسیار آسان است و من اطمینان دارم که انها می توانند به تیم بسیار کمک کنند ."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۷
به قلم Vishka
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶,۱۷۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰