loading
در حال بررسی درخواست شما
لیگ آکادمی: آرسنال 2-2 کاونتری
لیگ آکادمی: آرسنال 2-2 کاونتری

لیگ آکادمی: آرسنال ۲-۲ کاونتری


تیم جوانان آرسنال بعد از ظهر شنبه در شروع هفته 26 لیگ جوانان در دقایق پایانی دو امتیاز حساس را مقابل کاونتری از دست داد و بازی 2-0 برده را با نتیجه 2-2 عوض کرد.

آرسنال در این مسابقه با سه تغییر نسبت به مسابقه قبل وارد میدان شده بود که ترکیب آرسنال را در زیر مشاهد می کنید:



در این مسابقه مثل هفته گذشته چالز کوک درون دروازه قرار داشت.مارتین آنگا که چهارشنبه بیش از 20 دقیقه برای تیم رزرو بازی کرده بود در سمت راست خط دفاعی قرار داشت.ایزاک هیدن و التون مونتیرو مثل هفته گذشته در قلب دفاع آرسنال حضور داشتند و سمیر بیموتاین نیز همانند بازی با استون ویلا در پست ذفاع چپ فرار داشت.جردن وینتر و جاش ریس جلوتر از مدافعین به عنوان هافبک دفاعی عمل میکردند.ژاک آنسا و آنتونی جفری در جناحین و کایل ابیسیلیو پشت سر فیلیپ روبرتس که در نوک حمله قرار داشت کار میکرد.

بازی در لاندن کولنی برگزار میشد و استیو بولد ترکیب قدرتمندی به میدان فرستاده بود که در آن بازیکنانی مثل ژاک آنسا, مارتین آنگا, جاش ریس و کایل ابیسیلیو که این فصل حضور منظمی در تیم رزرو داشته اند در مقابل کاونتری که از گروه B به لندن سفر کرده بود قرار گرفتند.

مربی تیم میهمان گرگور ریوچ پسر بروس مربی سابق آرسنال بود.


در یک شروع پرجنب و جوش چارلز کوک توپ را به بیرون زد تا به وضعیت مصدومیت فیلیپ روبرتس که در حمله آرسنال مصدوم شده بود رسیدگی شود.

چند دقیقه بعد کاونتری حملات سریعی توسط ریچاردز که بیشتر از کناره ها بود انجام داد و کنترل بازی را در اختیار گرفته بود.

سرانجام مدتی بعد آرسنال ابتکار عمل را به دست گرفت و در دقیقه 21 آنتونی جفری توپ را به جاش ریس رساند و او موفق شد دروازه تیم میهمان را باز کند و ششمین گل فصلش را به ثمر برساند.


فقط شش دقیقه بعد آرسنال روی یک کار خوب دیگر که توسط سمیر بیموتاین انجام شد توپ را به ابیسیلیو رساند و این بازیکن موفق شد گل دوم آرسنال را نیز به ثمر برساند.


سمیر بیموتاین که نمایش خوبی داشت چنددقیقه بعد میتوانست گل سوم آرسنال را نیز به ثمر برساند اما شلیک او توسط بورگ دروازه بان حریف دفع شد.



آرسنال در این لحظات سعی میکرد با آرام کردن بازی از دو گل خود محافظت کند و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.



در نیمه دوم کاونتری مهاجم خطرناک و قدرتمند خود کلارک-هریس را وارد زمین مسابقه کرد و پس از چند دقیقه چالز کوک ضربه آزاد خطرناک هریس را با یک واکنش بسیار خوب مهار کرد.

آرسنال همچنان سعی بر ضد حملات داشت و در یکی از این حملات ضربه جاش ریس با واکنش عالی دروازه بان حریف دفع شد و پس از آن ابیسیلیو روی یک کار سرعتی به دروازه حریف حمله ور شد و به سختی شوتی را زد که نتیجه ای نداشت.



کاونتری همچنان به حملاتش ادامه میداد و کم کم فشار خود را بیشتر میکرد و در این بین چندبار شوت های کلارک-هریس خطرساز شد.



بالاخره در دقیقه 83 مسابقه روی پاس بازیکن تعویضی کاونتری یعنی الکس دونالد توپ به ویل روبرتس بازیکن حریف رسید و او موفق شد اختلاف را به حداقل برساند.

اما یک دقیقه بعد کاونتری موفق شد گل تساوی را نیز به ثمر برساند.این تیم شش دقیقه مانده به پایان مسابقه مزد حملاتش را گرفت و گاردنر با شوتی از داخل محوطه جریمه گل دوم تیمش زا به ثمر رساند.


بعد از ظهر تلخ آرسنال دقایقی بعد با اخراج موناکانا که به عنوان بازیکن تعوضی وارد زمین شده بود تکمیل شد و این بازیکن در درگیری با جو هندرسون بازیکن تیم میهمان از زمین مسابقه اخراج شد.



سرانجام بازی با همین نتیجه به پایان رسید و امتیازات بین دو تیم تقسیم شد.آرسنال با این نتیجه 49 امتیازی شد و با دو بازی بیشتر نسبت به ساوتهمپتون 44 امتیازی در صدر جدول باقی ماند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۲۸
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۵۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰