loading
در حال بررسی درخواست شما
لیگ رزرو: لیورپول 1-1 آرسنال
لیگ رزرو: لیورپول 1-1 آرسنال

لیگ رزرو: لیورپول ۱-۱ آرسنال

آرسنال که برای بازی با رزروهای لیورپول به مرسی ساید سفر کرده بود برای ششمین بازی پیاپی رکورد شکست ناپذیری خود را حفظ کرد اما اینبار با نتیجه 1-1 مقابل لیورپول متوقف شد.

در همان دقایق ابتدایی رحیم استرلینگ مهاجم لیورپول این تیم را پیش انداخت و سپس بنیک آفوبه تلاش زیادی برای به تساوی کشاندن بازی انجام داد اما تلاش های او بی نتیجه ماند تا اینکه در نیمه دوم آبو دیابی رو کار خوب آنه که و ازیاکوپ نتیجه را به تساوی کشاند.



[تصویر: 60753370943634687926.jpg]
[تصویر: 16652551377406962286.jpg]

در این مسابقه نیل بانفیلد که هفته گذشته موفق شد با نتیجه 3-0 وست بروم را شکست دهد و از چندین بازیکن تیم اصلی سود میبرد
این هفته تیم کم تجربه تری را در اختیار داشت و از تیم اصلی فقط دیابی که پس از مصدومیت از ناحیه همسترینگ به میادین بازگشته بود را در اختیار داشت.

آرسنال در این مسابقه با شش تغییر نسبت به بازی قبل وارد میدان شد.مثل هفته گذشته دامین مارتینز درون دروازه قرار داشت.مارتین آنگا که این هفته برای تیم جوانان نیز به طور ثابت بازی کرده بود در سمت راست خط دفاعی قرار داشت.میگل و گویت هویت در قلب خط دفاعی و جرنید مید نیز در سمت چپ جایگزین سانتوس شده بود.یناریس و ازیاکوپ به عنوان هافبک مرکزی عمل میکردند.دیابی و آنسا به عنوان وینگ و چوکس آنه که پشت سر آفوبه بازی میکرد.

لیورپول از دروازه بان تیم ملی استرالیا یعنی برد جونز و استرلینگ مهاجم خطرناک تیم زیر 17 ساله های انگلیس بهره میبرد.


آرسنال که در پنج مسابقه اخیر خود 15 گل زده بود و هیچ گلی دریافت نکرده بود در این بازی خیلی زود و در دقیقه 6 مسابقه از حریف عقب افتاد.

پس از آن بازیکنان آرسنال سعی کردند از طریق شوت های راه دور گل تساوی را بزنند اما جونز به خوبی واکنش نشون میداد و استرلینگ هم در ضد حملات خطرناک بود..

تیم بانفیلد در دقیقه 14 بهترین شانس نیمه اول را داشت تا گل تساوی را بزند.توپی که روی سهل انگاری مدافع این تیم آندره ویسدوم به بازیکنان آرسنال رسید اما این موقعیت نیز راه به جایی نیافت.

در موقعیت بعدی آفویه رو پای بازیکن حریف رفت و به خوبی توپ او را گرفت و از داخل محوطه جریمه شوتی روانه دروازه حریف کرد اما باز هم جونز با یک دست توپ ار برگشت داد.


دیابی که کاملا در خط میانی تاثیرگذار بود به حملات آرسنال کمک میکرد و روی کار او در همان نیمه اول دو موقعیت نسبتا خوب برای یناریس و آفوبه ایجاد شد که باز هم آرسنال در گلزنی ناموفق بود.


باز هم دیابی نقش محوری خود را ادامه داد و در دقیقه 38 مسابقه به قلب دفاع حریف زد پس از فرار خوب آفوبه توپ را به او رساند که باز هم جونز مانع از گلزنی آفوبه شد.


در دقیقه 45 مسابقه بالاخره ژآک آنسا که در نیمه اول خوب کار نکرد و به دلیل مصدومیت ایجاد شده درد میکشید از زمین مسابقه بیرون رفت و جای خود را به جاش ریس داد تا با آمدن ریس او به مرکز زمین رفته و اوزیاکوپ به سمت چپ منتقل شود.

آرسنال در نیمه دوم بسیار خوب و تهاجمی کار را شروع کرد و در همان ابتدا آفوبه از سمت چپ حرکتی را آغاز کرد و توپ را به اوزیاکوپ پاس داد اما شوت این هافبک ترکیه ای توسط دروازه بان حریف دفع شد.

در این نیمه آرسنال زیاد منتظر گل تساوی نماند و در دقیقه 50 مسابقه ازیاکوپ از سمت چپ حرکتی را آغاز کرد و سپس توپ را به روی درواره سانتر کرد که دیابی موفق شد گل تساوی را برای آرسنال به ثمر برساند.

آرسنال که در نیمه دوم کاملا بر بازی مسلط بود در دقایق پایانی میتوانست روی شوت والی آنه که گل دوم را نیز بزند که باز هم جونز ستاره لیورپول در این مسابقه مانع از گلزنی آرسنال شد.


سرانجام مسابقه با همین نتیجه به پایان رسید تا آرسنال در یک مسابقه برتر نتواند سه امتیاز مسابقه را کسب کند و با یک امتیاز مرسی ساید را ترک کرد.آرسنال با این نتیجه 35 امتیازی شد و با دو بازی بیشتر نسبت به استون ویلای 40 امتیازی در رده دوم جدول باقی ماند.

همچنین رزروها سه شنبه هفته آینده به مصاف نیوکاسل خواهند رفت.


==================================
نمرات بازیکنان آرسنال در این مسابقه:

مارتینز = 6
آنگا = 5
هویت = 6
میگل = 6
یناریس = 7
اوزیاکوپ = 7
آنسا = 5
دیابی = 6
آنه که =6
آفوبه = 6

ذخیره ها:

جاش ریس = 5 (ورد به جای آنسا)
ابیسیلیو = 6 (ورود به جای دیابی)

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱/۲
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۴۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰