loading
در حال بررسی درخواست شما
لیگ زیر 21 ساله ها: آرسنال 3-0 بلکبرن
لیگ زیر 21 ساله ها: آرسنال 3-0 بلکبرن

لیگ زیر ۲۱ ساله ها: آرسنال ۳-۰ بلکبرن



تیم زیر 21 ساله های آرسنال هفته گذشته در نخستین دیدار خود در این رقابت ها موفق شده بود در ورزشگاه امارات بولتون را شکست دهد و در دومین دیدار خود نیز باز هم در ورزشگاه امارات به میدان رفت و این بار با نتیجه 3-0 بلکبرن را شکست داد.

[تصویر: 60928153322423627579.jpg]
[تصویر: 30118365749921560485.jpg]

با توجه به حضور آرسنال در رقابت های NextGen تری برتون تغییرات زیادی را نسبت به دیدار هفته اول انجام داده بود و با شش تغییر نسبت به بازی قبل تیمش را به میدان فرستاده بود.

این دومین و آخرین دیدار تیم زیر 21 ساله ها در ورزشگاه امارات در این فصل بود و مانند دیدار گذشته استقبال نسبتا خوبی از سوی هوادارن به عمل آمده بود تا جوانان باشگاه انگیزه مضاعفی پیدا کنند.

این دو تیم فصل گذشته در یک بازی به مصاف هم رفتند که با پیروزی 1-0 آرسنال به پایان انجامید و به همین دلیل آرسنالی ها از روحیه بهتری برخوردار بودند.

آرسنال در این دیدار نیز از سیستم 4-2-3-1 استفاده می کرد که چیدمان ترکیب به صورت زیر بود:

------ حیمز شی -----

جرند مید ---- ایگناسی میکل © ---- دنیل بواتنگ ---- مارتین آنگا

------------- کانر هندرسون -------- کریگ ایستموند

---- چوبا آکپوم ------- چاکس آنه که ------- توماس آیزفیلد

------ سانچز وات -----

در دقایق آغازین مسابقه دو تیم بیشتر سعی در ارزیابی هم داشتند و بازی آرامی در جریان بود تا اینکه در دقیقه 10 مسابقه بلکبرن در گوشه سمت چپ زمین آرسنال صاحب یک ضربه ایستگاهی شد اما جیمز شی که در دیدار قبل نمایش درخشانی داشت به خوبی این ارسال را دفع کرد.

پس از آن بازیکنان آرسنال توپ و میدان را در اختیار گرفتند و پس از چندین پاس که بین یکدیگر رد و بدل کردند آنه که با پاس در عمق و استادانه خود سانچز وات را تک به تک کرد و او نیز با ضربه دقیق خود با پای چپ دروازه بلکبرن را گشود تا در دقیقه 14 مسابقه آرسنال با یک گل پیش بی افتد.

پس از این گل در میانه میدان آنه که، آیزفیلد و آکپوم به زیبایی پاس کاری می کردند و آیزفیلد با پاس خود وات را در کناره های محوطه جریمه جریف راه انداخت و پس از اینکه ضربه سانچز وات از زاویه بسته توسط متیو یوروین دروازه بان بلکبرن برگشت داده شد جلوی پای آکپوم افتاد اما آکپوم در صحنه ای بسیار مشکوک به پنالتی توسط مدافع حریف سرنگون شد و توپ پس از دفع ناقص بازیکنان بلکبرن در پشت محوطه جریمه به آنه که رسید اما شوت زیبا و سر ضرب او با اختلافی اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.


آرسنال همچنان کاملا سوار بر بازی بود و ایگناسی میکل پس از توپ گیری از بازیکن حریف حرکتی را آغاز کرد که پاس های تک ضرب و خیره کننده بازیکنان آرسنال در این صحنه تماشاگران را به وجود آورده بود و پس از اینکه آرسنال توپ را تا پشت محوطه جریمه بلکبرن پیش آورد با خطایی که روی آکپوم انجام شد در موقعیتی بسیار خوب صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که با توجه به زاویه آن، آنه که پشت توپ ایستاد اما ضربه خوب او پس از برخورد به مدافعین حریف روی تور دروازه فرود آمد تا آرسنال صاحب یک ضربه کرنر شود.

در دقیقه 29 بازی کانر هندرسون ضربه کرنر را ارسال کرد و ایستموند که در پشت محوطه جریمه جایگیری کرده بود توپ برگشتی را با ضربه ای چکشی روانه دروازه بلکبرن کرد که شوت او با اختلاف کمی به بیرون رفت.


در حالی که اوایل مسابقه هوای ورزشگاه امارت بارانی بود اما در این دقایق آفتاب دوباره شروع به درخشیدن کرده بود تا هوای مطبوعی در ورزشگاه به وجود بیاید و بازیکنان آرسنال که کاملا بازی را در اختیار داشتند هر لحظه خطرناک ظاهر می شدند.

بازیکنان بلکبرن که با پرس مهاجمان آرسنال رو به رو شده بودند مجبور به پاس کاری در خط دفاعی خود بودند اما پس از چندین پاس، سانچز وات موفق شد پاس اشتباه مدافع حریف را از آن خود کند و پس از یک و دو با ایستموند در محوطه جریمه شوت خود را به سمت دروازه زد که دروازه بان آن را برگشت داد و در در حالی که فقط هانلی مدافع بلکبرن روی خط دروازه ایستاده بود آنه که ضربه برگشتی را با شوتی سنگین شلیک کرد که ضربه او پس از برخورد به هانلی به کرنر رفت.

ضربه کرنر را هندرسون ارسال کرد که دفع ناقص مدافعین حریف در پشت محوطه جریمه به آیزفیلد رسید و پس از اینکه شوت او با برخورد به مدافعان برگشت داده شد به میکل رسید و او نیز بلافاصله شوت سر ضربی را زد که با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

در آخرین دقیقه نیمه اول آرسنال در میانه میدان توپ را در اختیار داشت و کانر هندرسون با پاسی در عمق آنگا را از کناره های سمت راست زمین حریف پیش انداخت و ارسال زمینی آنگا پس از تاثیری که سانچز وات روی آن گذاشت به آیزفیلد رسید و او نیز در چند قدمی دروازه به راحتی دروازه بلکبرن را گشود تا آرسنال با دو گل پیش افتد.


نیمه اول مسابقه با برتری 2-0 آرسنال پایان یافت...


پس از اینکه آرسنال در نیمه اول به طور مطلق تیم برتر میدان بود در نیمه دوم نیز سوار بر بازی بود و بیشتر سعی در حفظ توپ و ضد حملات داشت.

در دقیقه 60 بازی کایل ابیسیلیو به جای توماس آیزفیلد وارد میدان شد تا سمت راست خط حمله آرسنال پر تحرک تر شود و در دقیقه 72 مسابقه بازیکنان آرسنال پس از پاس های متعدد و هدف داری که رد و بدل می کردند می توانستند به گل سوم نیز دست یابند؛ در پشت محوطه جریمه باز هم آنه که بود که پاس در عمق و زیبایی را برای ابسیلیو که در حال فرار به داخل محوطه جریمه بلکبرن بود ارسال کرد اما تکل بسیار خوب مدافع حریف اجازه رسیدن توپ به ابیسیلیو را نداد.


در دقیقه 65 مسابقه تری برتون با وارد کردن کریس اولسن به جای ایستموند نشان داد قصد ندارد در ادامه بازی تیمش را دفاعی کند و در این دقایق آرسنال همچنان به دروازه بلکبرن حمله می کرد و تیم حریف توان حملات چندان موثری را نداشت.

و بالاخره در دقیقه 73 آرسنال به گل سوم نیز دست یافت؛ توپچی های جوان با بازی شناور و پاس کاری های متعدد توپ را تا میانه های زمین حریف پیش آوردند و شوت کانر هندرسون از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به مدافع بلکبرن تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد.

پس از این گل بلکبرن در تنها حمله جدی خود می توانست به گل دست یابد؛ مهاجم آن ها با اشتباه جرند مید از کناره های زمین وارد محوطه جریمه شد اما پاس بی دقت او به راحتی در دستان جیمز شی جا گرفت.

در آخرین دقیقه مسابقه بازیکنان آرسنال با پرس خوبی که انجام دادند موفق شدند توسط ابسیلیو صاحب توپ شوند اما پس از ورود او به داخل محوطه جریمه تکل خوب مدافع بلکبرن مانع از گلزنیش شد.

و در پایان آرسنال در دومین دیدار خود نیز قاطعانه پیروز شد تا روند خوبش در لیگ زیر 21 ساله ها را ادامه دهد. توپچی ها در سومین دیدار خود در این رقابت ها روز دوشنبه 3 سپتامبر در ورزشگاه آندرهیل میزبان اورتون خواهند بود.


نکات حاشیه ای مسابقه:

- این دیدار بیش از 5600 تماشاگر داشت تا رکورد بازی قبل از این لحاظ شکسته شود.

- با توجه به محرومیت دیمین مارتینز و همچنین سفر به همراه تیم اصلی به استوک و مصدومیت ریس چارلز کوک تیم زیر 21 ساله ها دروازه بان دوم نداشت که به همین دلیل تونی رابرتس مربی دروازه بانان آرسنال به عنوان دروازه بان ذخیره روی نیمکت نشست!

- سرژ نبری که در دیدار قبل بسیار درخشان ظاهر شده بود به دلیل شرکت در تمرینات تیم اصلی در این دیدار غایب بود.

- کانر هندرسون که به نظر می رسد به مرز آمادگی نزدیک شده سومین گلش در دومین دیدار این فصل را به ثمر رساند.

- در این دیدار سانچز وات و چوبا آکپوم مرتبا" جای خود را با هم عوض می کردند که به همین دلیل باعث سردرگمی مدافعین حریف شده بودند.


نمرات بازیکنان آرسنال در این دیدار:

جیمز شی: پس از نمایش خیره کننده در دیدار قبل، در این مسابقه بعد از ظهر آرامی را پشت سر گذاشت و چندان محک نخورد. ( 6 )


مارتین آنگا: در کارهای دفاعی بهتر از هکتور بلرین عمل می کند و در این دیدار با ارسال خود یک گل ساخت. ( 7 )


دنیل بواتنگ: در کارهای دفاعی روز آرامی را پشت سر گذاشت و در بازیسازی از دفاع زیاد شرکت نکرد. ( 6 )


ایگناسی میکل: چند قطع توپ بسیار خوب داشت و بار دیگر قدرت رهبری خود در عقب زمین را اثبات کرد. ( 7 )


جرند مید: به خوبی در حملات شرکت می کرد و کاملا در انجام وظیفه خود هوشیار بود. ( 7 )


کریگ ایستموند: تا زمانی که در میدان حضور داشت در خط میانی ساده بازی می کرد اما در درگیری ها و موقعیت ها زیاد حضور نداشت. ( 6 )


چاکس آنه که: عملکرد موثر در نقشی محوری و عمیق، قدرت خوب بازی خوانی و در دست داشتن ابتکار حملات تیم. ( 8 )


توماس آیزفیلد: سحت کوش بود و بسیار خوب خود را در موقعیت گل قرار می دهد، با توپ راحت کار می کند و در جلوی دروازه از اعتماد به نفس خوبی برخوردار است. ( 8 )


کانر هندرسون: دوباره گلزنی کرد و چند موقعیت نیز برای هم تیمی هایش ساخت اما ضریب اشتباه در پاس هایش زیاد بود. ( 6 )


سانچز وات: گل خوبی به ثمر رساند و در ادامه نیز بسیار سخت کوش نشان داد اما به نظر می رسد آخرین روزهای حضور خود در آرسنال را سپری می کند. ( 7 )


چوبا آکپوم: بسیار خوب در بازی درگیر می شود . چندین فرصت نیز برای هم تیمی هایش ساخت. ( 7 )


ذخیره ها:

کایل ابیسیلیو: باز هم نمایش چشم نواز و جذابی ارائه کرد، قدرتمند و میل به پرس کردن بازیکنان حریف دارد.

کریس اولسن: فرصت زیادی برای نشان دادن خود نداشت اما با این وجود در چند صحنه توانایی بالای فنی خود را اثبات کرد. ( 6 )

نایجل نیتا: پس از اینکه در دقایق پایانی مسابقه وارد میدان شد در جناح راست زمین زیاد دیده نمی شد و در جریان بازی قرار نگرفت.


** برای دیدن گالری تصاویر این مسابقه روی لینک زیر کلیک کنید:




** برای دانلود هایلایت این مسابقه روی لینک زیر کلیک کنید:


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۱۲
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۱,۱۰۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰