loading
در حال بررسی درخواست شما
مارتینلی گل زد، جورجینیو پنالتی از دست داد
مارتینلی گل زد، جورجینیو پنالتی از دست داد

مارتینلی گل زد، جورجینیو پنالتی از دست داد

- **گل اول مارتینلی برای برزیل**: گابریل مارتینلی مهاجم آرسنال در دقیقه 82 بازی برابر کلمبیا که با نتیجه 2-1 به سود کلمبیا به پایان رسید تعویض شد، او همچنین گل اول خود را برای تیم ملی برزیل به ثمر رساند. این باخت باعث شد برزیل به رتبه پنجم جدول انتخابی جام جهانی 26 سقوط کند. گابریل ژزوس نیز در این بازی حضور نداشت.


- **داوید رایا برای اسپانیا**: داوید رایا دروازه بان آرسنال در بازی برابر قبرس که با نتیجه 3-1 به سود اسپانیا به پایان رسید، برای اولین بار در مسابقات رسمی برای تیم ملی اسپانیا به میدان رفت. اسپانیا با این پیروزی در هفت بازی از گروه A مقدماتی یورو 2024، شش برد کسب کرده است.


- **جورجینیو و زینچنکو در راه تاریخ**: جورجینیو هافبک آرسنال در بازی برابر مقدونیه شمالی که با نتیجه 5-2 به سود ایتالیا به پایان رسید، 62 دقیقه به میدان رفت اما در نیمه اول یک پنالتی را از دست داد. این نتیجه باعث شد ایتالیا و اوکراین که اولکساندر زینچنکو در ترکیب آن حضور دارد، با امتیاز برابر در صدر جدول قرار گیرند. این دو تیم در شب دوشنبه با یکدیگر رو به رو خواهند شد.


- **کیویور و امیدهای لهستان**: یاکوب کیویور مدافع آرسنال در بازی برابر جمهوری چک که با نتیجه 1-1 به پایان رسید، 90 دقیقه به میدان رفت. این نتیجه باعث شد لهستان هنوز امیدی به صعود به یورو 2024 داشته باشد، اما باید حداقل در بازی آخر گروه خود برابر لتونی تساوی کند و امیدوار باشد که جمهوری چک در بازی برابر مولداوی شکست بخورد.


- **ساکا و رایس در تیم انگلیس**: بوکایو ساکا و دکلان رایس بازیکنان آرسنال در بازی برابر مالت که با نتیجه 2-0 به سود انگلیس به پایان رسید، به ترتیب در دقایق 46 و 61 به میدان رفتند. انگلیس با 19 امتیاز از هفت بازی در صدر گروه C قرار دارد.


- **الننی و ستاره مصر**: محمد الننی هافبک آرسنال در بازی انتخابی جام جهانی برابر جیبوتی که با نتیجه 6-0 به سود مصر به پایان رسید، 90 دقیقه به میدان رفت. محمد صلاح با چهار گل در این بازی برجسته ترین بازیکن مصر بود.


- **تروسارد و بلژیک**: لئاندرو تروسارد مهاجم آرسنال در دقیقه 62 بازی دوستانه بلژیک برابر صربستان که با نتیجه 1-0 به سود بلژیک به پایان رسید، به میدان رفت.


- **هاین و تومیاسو**: کارل هاین دروازه بان آرسنال در بازی برابر اتریش که با نتیجه 2-0 به سود اتریش به پایان رسید، در درون دروازه ایستاد. استونی قبلا از مسابقات انتخابی یورو 2024 حذف شده بود. تاکهیرو تومیاسو مدافع آرسنال در بازی برابر میانمار که با نتیجه 5-0 به سود ژاپن به پایان رسید، حضور نداشت. الکس رونارسون نیز در بازی ایسلند برابر اسلواکی که با نتیجه 4-2 به سود اسلواکی به پایان رسید، نیمکت نشین بود.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۸/۲۸ ۱۱:۵۸
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱۵۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰