loading
در حال بررسی درخواست شما
مذاکرات با ونگر را متوقف کنید
مذاکرات با ونگر را متوقف کنید

مذاکرات با ونگر را متوقف کنید



گروهی از هواداران ناراضی باشگاه آرسنال با خطاب قرار دادن هیئت مدیره تیم ، پیشنهاد یک قرارداد جدید با آرسن ونگر را نامناسب توصیف کرده اند.

قرارداد فعلی ونگر با آرسنال در انتهای این فصل از مسابقات به پایان خواهد رسید و AST خواهان معلق ماندن هر گونه مذاکره بر سر تمدید این قرارداد شده است.

هواداران باشگاه پس از شکست سنگین خانگی 3 بر 1 در برابر آستون ویلا در هفته ی اول مسابقات لیگ برتر انگلستان ،  از سیاست های اتخاذ شده توسط آرسن ونگر در مورد خرید بازیکن و سرمایه گذاری های نا امید کننده این تیم به شدت خشمگین شده اند.

یایا سانوگو تنها خرید تابستانی آرسنال است ، در حالی که هیئت مدیره مدام از وجود بودجه ی کافی برای نقل و انتقالات و توانایی رقابت بر سر جذب بهترین ها با تیم های بزرگ دنیا صحبت می کند.

گروهی از سهامداران باشگاه یا همان AST  ( تعداد کمی از سهام باشگاه در اختیار این عده از هواداران قرار دارد ) روز یک شنبه در بیانیه ای اعلام نمودند : " مدیر اجرایی باشگاه ، ایوان گازیدیس ، در هفته های اخیر سخن از پیشنهاد یک قرارداد جدید به آرسن ونگر را به میان آورده که این موضوع به ضعم AST اقدامی نامناسب است "

" سوالات مهمی هم اکنون بی پاسخ مانده است ، نحوه ی شناسایی و انتخاب بازیکن ها ، استخدام آن ها ، همین طور فرآیند پرداخت پاداش و چگونگی مدیریت این موارد در باشگاه آرسنال "

" در پنجره ی نقل و انتقالات فعلی ، آرسنال از تمامی قابلیت ها و منابع موجود برای تقویت تیم استفاده نمی کند "

" تصمیم گیری در مورد اینکه آیا به سرمربی تیم که قرارداد فعلی او در می 2014 به پایان خواهد رسید ، فرصتی دوباره داده شود ، باید به پس از بسته شدن پنجره ی نقل و انتقالات و ارزیابی نحوه ی عملکرد باشگاه در هفته های پیش رو موکول گردد "

" بهبود چشمگیری در وضعیت موجود باید حاصل گردد ، که ما را متقاعد سازد ، این اتفاق مجددا باید بیفتد ( تمدید قرارداد با آرسن ونگر ) "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۵/۲۸
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Skysports.com
بازدید: ۲,۸۷۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰