loading
در حال بررسی درخواست شما
مرتساکر رسما از دنیای بازی خداحافظی کرد
مرتساکر رسما از دنیای بازی خداحافظی کرد

مرتساکر رسما از دنیای بازی خداحافظی کرد

هانوفر میزبان بازی خداحافظی اسطوره‌ی باشگاه آرسنال و تیم ملی آلمان با حضور چهره‌هایی چون میشائیل بالاک، چک و والکات خواهد بود.

پرمرتساکر این هفته در آخرین بازی دوران ورزشی خود با تیمی متشکل از همبازیان سابق خود در تیم هانوفر به مصاف تعدادی از هم‌تیمی‌های سابق خود در آرسنال و دیگر تیم‌ها خواهد رفت.

مرتساکر سی و چهار ساله در انتهای فصل گذشته پس از هفت سال حضور در آرسنال کفش‌های خود را آویخت و در سمت ریاست آکادمی باشگاه آرسنال مشغول به کار شد، وی قبل از حضور در آرسنال سابقه بازی در تیم‌هایی چون هانوفر، وردربرمن را در کارنامه داشت و در عرصه ملی نیز ۱۰۴ مرتبه برای تیم ملی آلمان به میدان رفت، مرتساکر در دوران حرفه‌ای خود بیش از پانصد بار در عرصه باشگاهی پا به میدان نهاد و موفق به بالای سر بردن جام جهانی، جام حذفی آلمان و جام حذفی انگلیس شد.

امروز آخرین بازی مرتساکر در مستطیل سبز با حضور چهره‌هایی چون میشائیل بالاک، تئو ولکات، پیتر چک و مارتین هارنیک برگزار خواهد شد و طی آن تیم یاران مرتساکر به مصاف تیم منتخب جهان خواهد رفت که آرسن ونگر عهده‌دار هدایت تیم منتخب جهان بوده است و تیم خود را با مثلث تهاجمی میرسلاو کلوزه، کروسه و پیزارو راهی میدان خواهد کرد. این بازی در ورزشگاه  HDI Arena شهر هانوفر جایی که مرتساکر اولین بازی دوران حرفه‌ای خود را انجام داد برگزار خواهد شد.

قرار است تمام عواید این بازی صرف بنیاد خریه مرتساکر شود، این بنیاد از طریق فوتبال کودکانی را که از نظر اجتماعی در شرایط مساعدی به سر نمی‌برند یاری می‌رساند، عمده فعالیت این بنیاد در رابطه با کودکانی است که پیشینه مهاجرت دارند، در یادگیری با مشکل مواجه‌اند یا ازنظر مالی در مضیقه هستند.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۷/۲۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Goal.com
بازدید: ۲,۱۵۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰