loading
در حال بررسی درخواست شما
مردی برای دل ن+بستن
مردی برای دل ن+بستن

مردی برای دل ن+بستن

سکوت طولانی مدت سسک فابرگاس امروز و با مصاحبه ای با مجله ی "دیر اموشنز" کاتالونیا که در "آ-اس" نیز بازتاب داشت، شکسته شد.
سسک درباره ی علاقه اش به بارسلونا و روزگار فعلی اش این طور آغاز کرد:« من یک هوادار بارسلونا هستم، جزئی از آن باشگاه، درست مثل پدربزرگ، پسرعمو و عمویم. آن رنگ ها را با وجودم حس می کنم. من یک کاتالان هستم، فردی از آرنیس(روستایی در ایالت کاتالونیا) که در آکادمی بارسلونا بازی را شروع کرده است.
 آن بازیکنان دوستان من هستند و مدت هاست که هستند. آن ها بازی درخشانی را به نمایش می گذارند و 100 درصد شایسته ی چیزهایی که برنده شده اند، بوده اند. پویول به من اعتماد به نفس می دهد و همیشه حمایتم می کند، مثل یک برادر بزرگ تر، بویان آرامش را به انسان القا می کند، بوسکتس راحت و قابل اعتماد است و ژاوی مانند یک رهبر بازی می کند. اینیستا بسیار صبور است، به خصوص با مصدومیت هایی که داشته، والدز فردی بسیار با شخصیت است و مسی شخصیتی آرام، کم رو و مهربان دارد.»
«با این حال من کاپیتان آرسنال هستم. یعنی در سوی دیگر یک توپچی هستم، جایی که به یک بازیکن فوتبالی که هستم تبدیل شده و به عنوان یک فرد بلوغ یافته ام.
او(آرسن ونگر) مثل پدر دوم من است، مهم ترین فرد در زندگی پس از پدرم برای من. او بسیار حامی من بوده است و مثل یک فرزند با من رفتار می کند، من جزئی از خانواده ی او هستم. و او نمی خواهد من بروم؛ آخرین صحبت هایم با او در لندن یکی از سخت ترین لحظات در تمام زندگی ام بود. هم چنان از آن متاثر هستم.»
و در آخر تنها جملات اسپانیایی شماره 4 آرسنال درباره ی آینده:« می خواهم برای هر رقابتی که می توان بجنگم، به خصوص لیگ قهرمانان، چون من یک برنده ام.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۵/۷
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : soccernet.espn.go.com
بازدید: ۱,۰۰۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰