loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر پس از پیروزی برابر چیواس گوادالاخارا
مصاحبه ونگر پس از پیروزی برابر چیواس گوادالاخارا

مصاحبه ونگر پس از پیروزی برابر چیواس گوادالاخارا

 
در مورد بازی...
 
یک بازی ایده‌آل برابر یک چیواس مصمم بود. در مجموع فکر می‌کنم شرایط برای ما جالب بود چون آنها بازی را بهتر از ما آغاز کردند و ما باید صبور می‌بودیم. پس از 20 دقیقه با جریان بازی برگشتیم و در پایان به یک پیروزی راحت رسیدیم. دیدن چند بازیکن جوان جالب بود - خط دفاعی خیلی جوانی داشتیم. در مجموع تجربه مثبتی برای ما بود.
 
در مورد پیروزی‌های پیش فصل...
 
هر بازی متفاوت است و شما باید برای هر بازی عملکرد خوبی ارائه کنید. شما از پیروزی‌ها اعتماد به نفس و اعتبار می‌گیرید ولی باید به اندازه کافی فروتن باشید و هر بازی به این فکر کنید که باید نشان دهید که تیم خوبی هستید. این چیزی است که اهمیت دارد. برنده شدن بهتر از بازنده شدن است ولی فعلا در حال آماده‌سازی هستیم. یک آماده‌سازی مثبت می‌تواند اعتماد به نفس به وجود بیارد و البته می‌دانیم که در این بازی آغاز سختی داشتیم.
 
در مورد اهمیت سانتی کازورلا...
 
او نقطه قوت بازی فنی در خط هافبک است و ما در فصل گذشته او را برای چنج تا شش ماه از دست داده بودیم. در حال حاضر آمادگی 100% ندارد و به همین خاطر او را بین دو نیمه تعویض کردم. از نظر بدنی کمی از سایر بازیکنان عقب است ولی فکر می‌کنم به حد مطلوب خواهد رسید - شاید برای 15 آگوست (روز آغاز لیگ) به آمادگی 100% نرسد ولی تا پایان آگوست کاملا آماده خواهد بود.
 
در مورد راب هلدینگ...
 
من تحت تاثیر عملکرد و ظرفیت وفق پیدا کردن او در سطحی بالاتر قرار گرفته‌ام. او هوش، خونسردی، شخصیت خودش را نشان داد و این مرا تحت تاثیر قرار دارد. معمولا زیاد این ویژگی‌ها را پیدا نمی‌کنید.
 
در مورد اینکه آیا انتظار دارید شکرودان مصطفی را به خدمت بگیرید...
 
در حال حاضر با هیچ بازیکنی به توافق نرسیده‌‌ایم. تنها پاسخی که می‌توانم بدهم همین است. شما در مورد مصطفی صحبت می‌کنید. آیا ما می‌خواهیم مصطفی یا بازیکن دیگری را به خدمت بگیریم؟ در حال حاضر کاری نهایی نشده است.
 
در مورد اینکه به امضای قرارداد با بازیکنی نزدیک هستید یا خیر...
 
نه.
 
در مورد اینکه به لاکازت علاقه دارید یا خیر...
 
علاقه شما به صحبت کردن در مورد نقل و انتقالات را درک می‌کنم ولی من در مورد هیچ اسمی صحبت نخواهم کرد.
 
در مورد بیلیک، چمبرز و هلدینگ...
 
در حال حاضر پر مرتساکر مصدوم است و لورن کوشلنی هم در حال استراحت است بعلاوه گابریل. بین کوشلنی و گابریل یکی در آغاز فصل به میدان خواهد رفت یا حداقل در ترکیب خواهد بود. در حال حاضر همه بازیکنان را زیر نظر دارم و سپس تصمیم نهایی را خواهم گرفت. ضمنا همانطور که صحبت کردیم هلدینگ خیلی زود هماهنگ شده است. بیلیک، چمبرز و هلدینگ همگی کیفیت بالایی دارند ولی هر سه هم کمی کم تجربه هستند. باید طی دو هفته آینده تصمیم نهایی را بگیرم.
 
در مورد آمدن گوآردیولا به لیگ برتر...
 
عالی است. این فصل کمی شبیه جام جهانی مربیان است چون بهترین مربیان به لیگ برتر آمده‌اند تا زندگی را برای ما سخت‌تر کنند! شما هم همین جذابیت را از لیگ برتر می‌خواهید. هر چه مربیان با‌کیفیت بیشتر باشند، جذابیت هم بیشتر خواهد بود و نظرات بیشتری را از خارج به این لیگ جلب خواهد کرد.
 
در مورد الکس اوکسلید چمبرلین...
 
فصل بسیار مهمی برای او است. او برای مدتی بسیار بسیار طولانی بیرون بود - مصدوم بود و به همراه تیم ملی انگلستان به یورو نرفت که اگر آماده می‌بود در این بازی‌ها شرکت می‌کرد. به همین دلیل در مورد او محتاط هستم. در مقابل ستارگان ام.ال.اس 45 دقیقه به او بازی دادم و در این بازی 70 دقیقه. امیدوارم او را به خوبی از این مرحله عبور دهم و برای آغاز لیگ آماده کنم. اوبه ما قدرت و نافذ بودن می‌دهد. الکس اوکسلید چمبرلین همه ویژگی‌های لازم را دارد. ویژگی‌های کمی هستند که او نداشته باشد و به همین خاطر می‌خواهم به سطحی که می‌تواند برسد. شاید او کاملا خودش را باور نداشته باشد و نداند چقدر می‌تواند خوب باشد. رسیدن به آن قدم نهایی برای اوست.
 
 
در مورد اینکه آیا نتایج مثبت تور آمریکا به لیگ برتر هم منتقل خواهد شد...
 
با ادامه دادن تمرکز روی کیفیت کاری که می‌خواهیم انجام دهیم، بله. هنوز مشکلاتی داریم که باید رفع شوند - مثلا اینکه بهتر دفاع کنیم - بازی تهاجمی ما به اندازه کافی جذاب بوده است. برای ما بسیار مهم است که روی پیشرفت بازی‌مان تمرکز کنیم. پس از آن 14 آگوست رقابت آغاز می‌شود. تا آن موقع آماده سازی ما را در شرایط روانی خوبی قرار خواهد داد تا لیگ را خوب شروع کنیم. ما با لیورپول بازی می‌کنیم و سپس به لستر می‌رویم بنابراین آغاز لیگ برای ما آزمون قدرتمندی خواهد بود.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۵/۱۱
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳,۱۵۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰