loading
در حال بررسی درخواست شما
معاوضه 16 ميليوني ...
معاوضه 16 ميليوني ...

معاوضه ۱۶ ميليوني ...

همانطور كه ديروز در اخبار كوتاه سايت نيز ملاحظه كرديد شايعاتي مبني بر اينكه بارسا خواهان گائل كليچيست به گوش ميرسد ، اما بارسا تنها تيمي نيست كه خواهان وي است . ولي طي شايعات موجود آنها براي وسوسه كردن آرسنال و شيرين كردن اين انتقال براي دو طرف در صدد معاوضه وي با بوجان كركيچ هستند .

بوجاني كه ديگر جايي در تركيب ثابت بارسا ندارد و تنها دوازده بازي از تمام بازي هاي تيمش را با تركيب ابتدايي شروع كرده است . وي حضور در تركيب ثابت بارسا را دور از دسترس ميبيند و با توجه به سابقه ونگر در ميدان دادن به جوانان و شكوفا كردن استعدادهاي اصلي آنها ، او اين انتقال را از همه بيشتر ميپسندد .

گوئارديولا كه به دنبال جانشيني براي اريك آبيدال است به نظر ميرسد از عملكرد كليچي در بازي رو در روي بارسا در ليگ اروپا خوشش آمده و وي را بازيكن مناسب براي تيمش ديده است . آنها فصل گذشته نيز با خريد ماكسول سعي بر ترميم اين مشكل داشتند ولي ماكسول نيز نتوانست انتظارات را برآورده كند .

 اما مطمئنا ونگر دوست ندارد ستاره فرانسوي تيم خود را از دست بدهد ، ولي حضور گيبز ممكن است باعث شود تا رئيس خيالش بابت دفاع چپ مطمئن باشد و بخواهد خط حمله خود را با حضور بوجان قوي تر بكند .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۲/۶
به قلم کنعان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : caughtoffside.com
بازدید: ۸۹۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰