loading
در حال بررسی درخواست شما
منطقه آمار : آرسنال - تاتنهام
منطقه آمار : آرسنال - تاتنهام

منطقه آمار : آرسنال - تاتنهام

















آرسن ونگر

همانطوری که در تصویر زیر می بینید آرسن ونگر 40 بار در مقابل تاتنهام توپچی ها را رهبری کرده است.مرد فرانسوی تنها 15 درصد (6 بازی) از بازی هایش در دربی شمال لندن را واگزار کرده در حالی که 45 درصد (18 بازی) را پیروز شده است.او 16 مساوی هم داشت.

[تصویر: gun__1377875725_wenger_v_tottenham.png]
* این تصویر مربوط به پاراگراف بالا می باشد.



گلزن های دربی

تیم های ونگر در گلزنی هم آمار بهتری داشته اند و 80 گل توانسته اند به ثمر برسانند در حالی که 53 گل دریافت کرده اند.از این 80 گل،83 درصد (67 گل) مربوط به
بازی های لیگ جزیره،13 درصد (11 گل) در جام اتحادیه و تنها 0.02 درصد (2 گل) مربوط به جام حذفی بوده است.80 گل به وجود آمده در دوران ونگر در دربی شمال لندن توسط 37 بازیکن مختلف به ثمر رسیده است که امانوئل آدبایور و رابرت پیرس با 8 گل بهترین آمار را دارا هستند.از بین بازیکنان حاضر در تیم هم تئو ولکات با 5 گل بیشترین گل را در دربی به ثمر رسانده است.

[تصویر: gun__1377875737_scorers_v_tottenham.png]
* این تصویر مربوط به پاراگراف بالا می باشد.



رقابت کلیدی - سانتی کازورلا مقابل کایل واکر

[تصویر: gun__1377861804_cazorla_v_walker.jpg]
* این تصویر،مقایسه آمار این دو بازیکن در فصل گذشته است.

سانتی کازورلا فصل جدید را دقیقا در همان نقشی که فصل گذشته را به پایان برد آغاز کرد : تدارک دیدن حملات آرسنال با دید بسیار بالایش،دریبل های سریع و پاس های منطقه ای.اگر چه در بازی یکشنبه او اجبارا باید پست 10 را رها کند و برای پر کردن جای خالی پودولسکی و چمبرلین که به علت مصدومیت غایب هستند به وینگ چپ برود.

این دقیقا نقشی است که کازورلا به خوبی می تواند در آن تاثیر بگذارد اما در این هفته باید در مقابل کایل واکر قرار بگیرد.مدافع تیم ملی انگلستان به سرعت انفجاری و اشتیاقش برای حمله کردن از سمت راست مشهور است بنابراین کازورلا باید از لحاظ دفاعی هم مراقب باشد.این دقیقا کاری است که او همیشه مشتاق است آن را انجام دهد.247 پوششی (پیروز شدن در توپ های دوم که توسط مدافعین بازگشت داده می شوند.) که فصل گذشته داشت نشان می دهد که او با بازی در این قسمت از زمین به خوبی هماهنگ شده است.

کازورلا همچنین امیدوار است که واکر را با توانایی های هجومی اش مجبور به عقب نشینی کند.هیچ بازیکنی نتوانسته در فصل نخست بازی در لیگ جزیره بیشتر از او
به هم تیمی هایش پاس گل بدهد.همچنین این ستاره ی اسپانیایی امیدوار است که عملکرد فصل گذشته اش در دربی را که یک گل زد و دو پاس گل داد را تکرار کند.او ممکن است خارج از عرض مستقر شود اما همکاری خوبی با توماس روزیسکی خواهد داشت.هوادارن آرسنال هم امیدوارند که این ستاره ی اسپانیایی باز هم تاثیر گزار ظاهر شود.



نکات جالب بازی

* آرسنال تنها در یک بازی از 29 تقابل اخیرش در مقابل تاتنهام در لیگ جزیره موفق به گلزنی نشده است.

* تاتنهام از ژانویه ی 2010 به بعد،نتوانسته 4 کلین شیت پیاپی در لیگ داشته باشد.

* در 2 بازی اخیر تاتنهام در اشبورتون،2 بازیکن از این تیم اخراج شده اند.

* همچنین تاتنهام در 2 بازی اخیرش در خانه ی آرسنال نتوانسته پیروزی 2-0 خودش را حفظ کند و در پایان با نتایج مشابه 5-2 شکست خورده است.

* به طور میانگین 13 بازی از 14 دربی اخیر شمال لندن در لیگ جزیره،بیش از 2.5 گل داشته است.

* در تقابل های آرسنال و تاتنهام در لیگ جزیره 124 گل به ثمر رسیده است که بیشتر از هر تقابل دیگری در لیگ می باشد.

* الیویه ژیرو در هر دو بازی آرسنال در لیگ جزیره گلزنی کرده است.او همچنین در 4 بازی اخیرش در لیگ جزیره در ورزشگاه خانگی 3 گل به ثمر رسانده است.

* تمامی 13 گل الیویه ژیرو در لیگ جزیره در لندن به ثمر رسیده است : 11 گل در اشبورتون،1 گل در زمین وستهم و 1 گل در زمین فولام.

* گرث بیل بیشتر از هر بازیکن دیگری در این دربی به آرسنال گل زده است. (5 گل در 10 بازی)

* این بازیکن ولزی در هر دو دیدار رفت و برگشت در فصل گذشته گلزنی کرد.


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۸
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۰۵۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰