loading
در حال بررسی درخواست شما
منطقه آمار : آرسنال - فولام
منطقه آمار : آرسنال - فولام

منطقه آمار : آرسنال - فولام


















بازگشت مجدد روزیسکی

[تصویر: gun__1377161823_statszone22082013a.jpg]
* تصویر سمت چپ پاس های روزیسکی و تصویر سمت راست حرکات و مکان های حضور او در بازی با استون ویلا می باشد.

شکست خانگی هفته ی گذشته برابر استون ویلا،نا امیدی بزرگی را در همه ایجاد کرد اما عملکرد توماس روزیسکی نقطه ی روشن این بازی بود.هافبک چکی فرم خوب خودش را از اواخر فصل گذشته پیدا کرده بود و بازی با استون شهادتی است که او رقابت جدیدی را آغاز خواهد کرد.

با حضور سانتی کازورلا بر روی نیمکت،روزیسکی در پست 10 انجام وظیفه می کرد و همراه با انرژی و سرعت مثال زدنی اش بازی کرد.در تصویر سمت راست هافبک 32 ساله به خوبی بین مدافعین و هافبک های استون ویلا حرکت می کردن و با سرگرم کردن مدافعین آنها،کار را برای یاران کناری راحت تر می کرد.او این حرکات خارق العاده را برای پایه گذاری گل نخست بازی نیز انجام داد که توپ را در سمت چپ برای اکسلید-چمبرلین فرستاد و ژیرو هم روی پاس زیبای او،توپ را به گل تبدیل کرد.

در تصویر سمت چپ می بینید که روزیسکی سه پاس کلیدی داشت (پاس هایی که با رنگ زرد مشخص شده اند.) که منجر به اینجاد شانس های گلزنی شده است.تعداد زیادی پاس صحیح در مناطق حساس زمین و بین هافبک ها و مدافعین استون ویلا داده است. (پاس هایی که با رنگ سبز مشخص شده اند.) آرسنال عقب افتاده بود و روزیسکی به عنوان برنده ترین بازیکن آرسنال سعی می کرد که بازی را در نیمه ی زمین آنها حفظ کند به همین دلیل چند پاس اشتباه هم داشت. (پاس هایی که با رنگ قرمز مشخص شده اند.) او همیشه کاندید اصلی گل زدن تیم در آن بازی بود.

آن،عملکردی پر تلاش در قسمت هجومی از روزیسکی بود که او بار ها نشان داد که مشتاق است تا پرس کند و همچنین بازیکنان استون ویلا را در پست های خودشان به ستوه بیاورد.متاسفانه این کار ها برای بازگرداندن آرسنال به بازی کافی نبود اما نمایش او سبب شد تا خوشبینی را برای بازی با فولام به دست بیاوریم.



رقابت کلیدی - سانیا مقابل برباتوف

[تصویر: gun__1377161834_statszone22082013b.jpg]
* تصویر بالا،مقایسه آمار این دو بازیکن در فصل گذشته است.

با محرومیت لورن کوشلنی از حضور در بازی با فولام و مصدومیت توماس ورمالن،باکاری سانیا،تنها گزینه برای حضور در کنار پرمرتساکر در قلب خط میانی می باشد.این دقیقا پستی است که او اخیرا با آن به طور فزاینده ای خو گرفته است.او فصل گذشته 3 بار در این پست به بازی گرفته شد که انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن زمین در مقابل ساندرلند نشان از توانایی او است و همچنین در تور پیش فصل هم از او در این پست استفاده شد.

ونگر هیچ نگرانی ای برای قرار دادن سانیا در این پست ندارد و معتقد است که ممکن است او آینده اش را در این پست بسازد.اما مقابله با برباتوق می تواند یک امتحان مرگ بار برای او باشد.این مهاجم بلغاری فصل گذشته 15 گل در لیگ جزیره به ثمر رساند و می تواند با استعدادش در نفوذ از عمق مشکلی جدی را برای مدافعین میانی ایجاد کند.

جایی که سانیا امیدوار است در نبردهای هوایی موفق باشد.این مدافع فرانسوی فصل گذشته 68.2 درصد از نبردهای هوایی اش را پیروز شد.در مقابل برباتوف کمتر از نیمی از نبردهای هوایی اش را برنده شد. (49 درصد) این داستان در مورد تمامی نبردها می باشد بنابراین نزدیک ایستادن به این مهاجم می تواند حیاتی باشد.آمار نشان می دهد که برباتوف با هوش فوق العاده اش می تواند فضا را بخرد و از مدافعین خطا بگیرد. (او فصل گذشته 45 خطا گرفت.) به همین دلیل سانیا احتیاج خواهد داشت تا به طور منظم در کنار او بماند.

این رقابت می تواند امید های آرسنال برای کسب یک نتیجه ی مثبت را افزایش دهد.



نکات جالب بازی


* تنها در مقابل منچستریونایتد فولام بازی های بیشتری را در لیگ جزیره باخته است.(17 بار) در حالی که در مقابل آرسنال 16 بار شکست خورده است.

* آرسنال در مقابل سایر تیم های هم شهری،بیشترین امتیاز را از دربی های لندن در فصل گذشته به دست آورد. (19 امتیاز)

* فولام از 24 بازی گذشته اش در مقابل توپچی ها در لیگ جزیره تنها 3 بار پیروز شده است که هر 3 بازی هم در کراون کاتیج بود.

* در 3 بازی اخیر دو تیم در کراون کاتیج، 4 کارت قرمز داده شده که سهم هر دو تیم دو کارت بوده است.

* توپچی ها از شروع فصل 2012/13 بیشترین کارت قرمز را نسبت به هر تیم دیگری در لیگ جزیره دریافت کرده اند. (6 کارت قرمز) اخراج شدن کوشلنی در بازی با استون ویلا به این آمار کمک کرد!

* فولام در روز نخست لیگ تنها 1 شوت در چارچوب داشت (با احتساب توپ هایی که بلاک شد.) که همان 1 شوت هم برای کسب پیروزی در مقابل ساندرلند کافی بود.

* درن بنت 6 گل در 8 دیدار اخیرش در مقابل آرسنال به ثمر رسانده است.

* آرسنال از سال 1992/93 تا امروز هیچ وقت دو بازی نخست لیگ را نباخته است.توپچی ها فصل گذشته پس از دو تساوی 0-0 در سومین بازی فصل به پیروزی رسیدند.

* فولام تا به امروز در لیگ جزیره دو بازی نخست لیگ را پیروز نشده است.آخرین باری که آنها دو بازی نخست فصل را پیروز شدند به فصل 2000/01 باز می گردد که آنها در دسته ی دوم حضور داشند.

* با احتساب بازی با استون ویلا،الیویه ژیرو 12 گل برای آرسنال در لیگ جزیره به ثمر رسانده است که تنها یک گل،سهم بازی های خارج از خانه می باشد.


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۲
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۵۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰