loading
در حال بررسی درخواست شما
منطقه آمار : ساندرلند - آرسنال
منطقه آمار : ساندرلند - آرسنال

منطقه آمار : ساندرلند - آرسنال

















تاثیر فلامینی

[تصویر: qy24v7wrx9ox4081vas.jpg]
* تصویر سمت چپ مربوط به توپگیری ها و تصویر سمت راست مربوط به مناطقی است که فلامینی در بازی با تاتنهام حضور داشت
.
جذب مسوت اوزیل ممکن است که تا حدی بازگشت متئو فلامینی را زیر سایه ی خود برده باشد.اما عملکرد او در مقابل تاتنهام می گوید که احتمالا او در این فصل در سایه نخواهد بود.

بازیکن 29 ساله اصرار دارد که "همانند شراب است و با افزایش سن بهتر می شود." و از همه ی شواهد هم چنین چیزی به نظر می رسد.فلامینی در دوره ی نخست حضورش در آرسنال به بازیکنی با انرژی بسیار بسیار زیاد مشهور بود و او در دربی شمال لندن که به جایی که روزی آن را ترک کرده بود،بازگشت،این مسئله را تا حدودی همراه خود داشت.

نکته ی قبال توجه و ویژه قدرت رهبری او و دستوراتش به سایر بازیکنان تیم بود و دائما دستورات را فریاد می زد و بازیکنان تیم را تحریک می کرد.در حالی که آنها بیشتر مربوط به وظایف دفاعی در جلوی 4 مدافع تیم بود.همانطوری که در تصویر سمت راست می بینید او خودش را در تمامی قسمت های خط میانی قرار می داد و همچنین به شدت در حضور در پست خودش منظم بوده است.به ندرت ایستگاه دفاعی خود را ترک کرده و نظم دفاعی تیم را بر هم نریخته است.

فلامینی 2 تکل، 1 سد کردن توپ در دفاع، 1 توپگیری مستقیم، 2 پوشش مدافعین و 1 حمایت و جمع کردن توپ دوم انجام داد.به طور خلاصه عملکرد هموطن آرسن ونگر
عالی بود.رئیس در باره ی فلامینی گفت :" پیشتر گفتم که قصدی برای امضای قرارداد با او نداشتم، فقط از این متاسفم که او 25 میلیون پوند قیمت نداشت! در مجموع عملکرد او فوق العاده بود. او از ماه می تاکنون بازی نکرده بود ولی عملکردش بسیار متقاعد کننده بود."
ممکن است پول زیادی برای جذبش پرداخت نشده باشد اما فلامینی قطعا یکی از بهترین بازیکنانی بود که می توانست به این ترکیب آرسنال اضافه شود.


رقابت کلیدی - ولکات مقابل کُلبَک

[تصویر: jpqacwt4k7mj0lc63dd.jpg]
* مقایسه آماری دو بازیکن در 3 بازی گذشته

.
ولکات قطعا یکی از اشخاصی است که عمده ترین بهره را از حضور اوزیل در آرسنال خواهد برد.توانایی ستاره ی آلمانی در فرستادن توپ به موقعیت های خطرناک و همچنان انداختن آنها به پشت مدافعین می تواند ولکات را به تهدیدی خطرناک تر برای رقبا تبدیل کند.حالا این اجازه به او داده می شود که به سادگی بین و پشت مدافعین حرکت کند و تاثیرگزاری داشته باشد.
ستاره ی تیم ملی انگلستان بسیار علاقه مند است که نخستین گل خودش را در بازی شنبه به ثمر برساند جایی که او باید در مقابل مدافع چپ ساندرلند،جک کلبک قرار بگیرد.به طور کلی او یک هافبک 23 ساله است اما در این فصل و زیر نظر دیکانیو یک خط عقبتر رفته و با تمام وجود سعی خواهد کرد که پرنده ی آرسنال را مهار کند.

ولکات 37.5 درصد از دوئل هایش در این فصل را پیروز شده در مقابل این آمار برای کلبک 51.7 درصد است،همچنین درصد پاس های درست او نیز بیشتر می باشد.ولکات هنوز نتوانسته گلی به ثمر برساند اما 5 شوت از 7 شوتی که روانه ی دروازه های حریف در لیگ جزیره کرده است در چارچوب بوده اند.وی همچنین 8 شانس گلزنی برای هم تیمی هایش در 3 بازی ایجاد کرده و 1 پاس گل هم داشته است.

او که فصل گذشته 21 گل به ثمر رسانده بود به شدت به دنبال گلزنی است و باید در مقابل یک بازیکنی که در پستی جدید استفاده می شود قرار بگیرد،شاید استادیوم لایت برای او خوش یمن باشد.


نکات جالب بازی

* ساندرلند در 17 تقابل اخیرش در مقابل توپچی ها از 51 امتیاز ممکن تنها 8 امتیاز کسب کرده است.

* الیویه ژیرو در هر 3 بازی لیگ جزیره گلزنی کرده است اما هیچکدام از 14 گل او در لیگ جزیره خارج از لندن نبوده اند.

* آرسنال در 8 بازی اخیرش در لیگ گلزنی کرده است که طولانی ترین دوره در لیگ جزیره می باشد.

* مسوت اوزیل در پنج فصل اخیرش 72 پاس گل داده است که از هر بازیکنی در دنیا بیشتر می باشد.

* 6 بازی اخیر برگزار شده در استادیوم لایت تنها 9 گل داشته است.

* ساندرلند تنها 1 دیدار از 9 دیدار اخیرش در مقابل توپچی ها در استادیوم لایت را پیروز شده است.آنها 3 تساوی و 5 شکست داشته اند.

* در این فصل،تا به اینجا هیچ بازیکنی بیشتر از سانتی کازورلا نتوانسته شانس گلزنی ایجاد کند.(10 شانس)

* تا به اینجای فصل،تنها فولامی ها بیشتر از آرسنالی ها به حریفانشان اجازه شوتزنی به سمت دروازه شان را داده اند.(فولام 21 بار و آرسنال 17 بار)

* در این فصل آرسنال 2 گل در 15 دقیقه ی پایانی دریافت کرده است.فصل گذشته آرسنال بیشترین گل ها را در این دوره ی زمانی پذیرفت.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۲۲
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۶۳۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰