loading
در حال بررسی درخواست شما
مي خواهم زمان از دست رفته را جبران كنم
مي خواهم زمان از دست رفته را جبران كنم

مي خواهم زمان از دست رفته را جبران كنم



مدافع بلژيكي توپچي ها در سال اول حضور خود ، فصل شگفت انگيزي را در فوتبال انگلستان سپري كرد . او در 45 بازي 8 بار گلزني كرد و به مهره ي كليدي خط دفاعي توپچي ها تبديل شد. با آغاز فصل پيش اميدواري زيادي وجود داشت تا وي عملكرد درخشان خود را تكرار كند اما مشكل تاندون وي باعث شد كه در طول فصل فقط 5 بازي را انجام دهد.

مدافع 25 ساله توپچي ها كه تابستاني بدون تعطيلات را سپري كرده و حضور مستمري در تمرينات پيش فصل داشته است ، در مصاحبه با سايت رسمي باشگاه از عطش خود براي موفقيت مي گويد.

" من واقعا هيجان زده شده ام ، مخصوصا بعد از سالي كه سپري شد. مي خواهم بار ديگر خود را اثبات كرده و به مردم نشان دهم كه هنوز هم مي توانم.

" شخصا بله ، من مصمم تر شده ام. من بازي هاي زيادي را در سال اول حضور خود انجام دادم. اميدوار بودم كه بتوانم در سال دوم نيز عملكرد خوبي داشته باشم ولي متاسفانه مصدوميت بزرگي داشتم و نتوانستم بازي هاي زيادي را انجام داده و خود را زياد به مردم نشان دهم. من امسال مصمم هستم تا به زمين رفته و براي جايگاه خود بجنگم.

" البته مهمترين چيز تيم است و من اميدوار هستم كه هر كدام از ما بي سختي كار كرده و تا جايي كه در توان داريم تيم را قوي تر سازيم."

ورمالن از جمله بازيكناني است كه براي شركت در تور آسيايي آرسنال كه در آخر اين هفته در چين به پايان مي رسد ، به مالزي پرواز خواهد كرد. ورمالن مشتاق است تا سبك متفاوتي از زندگي را در آنجا مشاهده كند.

"من يك بار براي بازي هاي المپيك به چين رفته ام كه تجربه خوبي بود.

"آنجا داراي فرهنگي متفاوت است و اين هميشه دلچسب است تا به جاهاي ديگر رفته و فرهنگ آنها را ياد بگيريد. من مشتاقانه در انتظار آن هستم. من شنيده ام كه ليگ انگلستان و همچنين آرسنال در آنجا محبوبيت زيادي دارند و اين دليلي است كه چرا ما به آنجا مي رويم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۴/۱۹
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۱۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰