loading
در حال بررسی درخواست شما
نا امیدی هواداران را می فهمم
نا امیدی هواداران را می فهمم

نا امیدی هواداران را می فهمم



آرسنال آخرین دیدار خانگی این فصل خود را نیز با شکست به پایان رساند تا دور افتخاری که هر سال در آخرین دیدار خانگی آرسنال زده می شود امسال با اعتراض هواداران تحت تاثیر حال و هوایی جدید قرار بگیرد .
ووچیچ زسنی دروازبان جوان و 20 ساله تیم آرسنال نیز نا امیدی هواداران را می فهمد و از این بابت از هواداران عذر خواهی کرده است .
بسیاری از هواداران در این بازی زود تر از پایان بازی به ناشنه اعتراض از ورزشگاه خارج شدند تا فصلی سرشار از نا امیدی برای آرسنال رقم بخورد .

" البته من هواداران و نا امیدی ان ها را درک  می کنم چرا که باید ما عناوینی را برنده می شدیم .
این یکی از بزرگترین باشگاه های جهان است و باید هر ساله بتوانیم قهرمان شویم . پس مجموعا می فهمم که هواداران ناراحت هستند و باید از این ضعف و نقص قهرمانی این فصل عذر خواهی کنیم .
به شخصه از این فصلی که داشتیم راضی و خوشحال نیستم چرا که نتوانستیم هیچ چیزی برنده شویم . مشخص است که برای بازی در ارسنال خوشحالم و تلاش می کنم در بهترین حالتم باشم اما اگر به فصلی که هیچ چیزی قهرمان نشدیم نگاه کنیم این یک نا امیدی برای من است .
فکر می کنم در فصل آینده بیشتر و بیشتر تشنه می شویم و می دانیم این فصل چقدر نزدیک بودیم که بتوانیم لیگ برتر و کارلینگ کاپ را به دست آوریم . این به ما تحرک بیشتری می دهد و باعث شهوت بیشتر برای دریافت جام ها می شود و آشکار است که یک سال تجربه دیگر به ما القا شده است .
اگر شما نظر من برا بخواهید باید این ناکامی را فرامشو کرد و به فکر باز یهایی که در راه هستند فکر کرد .
مشخصا به خاطر پیروز نشدن در کارلینگ کاپ نا امیدم اما برای من مهم نیست دیگر چه شده است . باید از دیگر بازیکنان درباره حدس و گمانشان بپرسید .
فکر م یکنم وقتی کارلینگ کاپ را از دست دادیم شانس خوبی برای سه جام دیگر داشتیم و باید از اینکه نتوانستیم نا امید باشیم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۲/۲۷
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۱۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰