loading
در حال بررسی درخواست شما
نتوانستیم بازی را تمام کنیم
نتوانستیم بازی را تمام کنیم

نتوانستیم بازی را تمام کنیم



در کنترل داشتن بازی تا لحظه گل مساوی...
چیزی است که در فوتبال رخ می دهد . باور دارم با وضعیت و نگرش درستی فوتبال بازی کردیم و نمی توانم از روحیه جنگندگی تیم خورده بگیرم . باید به لیتون امتیاز بدهید . هیچ گاه پس نکشیدند و هر گاه شما گل دوم را به ثمر نرسانید این جور مسائل ممکن است رخ دهد . البته این نا امید کننده است اما ما در رقابت حضور داریم و مهم ترین نکته این است که برویم و پیروز شویم و این رقابت این کاپ است . امروز شما برابر تیمی که از لحاظ تکنیکی خوب بود حالت جنگندگی داشتید اما در کاپ ها این روحیه شانس است .



درباره عملکرد آندری آرشاوین...
او به فرمش بازگشته  . چیزی که از دست داده بود نیاز به گلزنی مجدد داشت تا بتواند دوباره به آن بازگردد . اما او زنده و خطرناک است .



حضور ترکیبی بزرگ برای فائق آمدن در بازی تکراری...
ما حتی برخی بازیکنان را در خانه داریم . برخی زمان ها از لحاظ روحی شرایط بد نیست .
تا زمان شروع دسامبر ما هر سه روز یک بار بازی می کردیم . گاهی اوقات در هفته هایی که می توانستیم به بازیکنان استراحت بدهیم بد نبوده . باید به لیتون امیتیاز ویزه ای داد . می توانید احساس کنید که همه چیز به گل دوم بستگی داشت و یا اینکه بخواهید اشتباه دفاعی بکنید و به آن ها آوانس بدهید .



درباره دانستن قرعه بعدی و رویارویی با منچستر...
برخی افراد قبل از شروع بازی به من گفتند . این هیجان انگیز و جذاب است . امروز ما هشدار خوبی برابر لیتون دریافت کردیم که بازی در خانه مشکل خواهد بود . آن ها از نظر فیزیکی افتی نداشتند و تند و تیزی خود را حفظ کردند . به سختی تلاش کردند و این بازی سختی برای ما خواهد بود .



درباره بازی بعد از تساوی در دور ششم...
همیشه این تلویزیون است که قانون را می نویسد . این برای ما امروز قابل بهانه نبود . فقط فکر می کنم لیتون بسیار خوب بازی کرد . ما بازی نسبتا خوبی داشتیم اما نتوانستیم ان را تمام کنیم .



درباره جاناتان تهوته...
نه . او را نمیشناسم . من او را وقتی به زمین امد دیدم . پیش از ان هیچ گاه از وی چیزی نشنیده بودم . اگر آن ها بدون وی بازی را آغاز کردند شاید پلن هایی برای دفاع با راول داشتند . اما وقتی وی به زمین آمد ان ها به سیستم چهار چهار دو تبدیل شدند . البته آن ها قبلا از ان وقتی اسکیلاچی سر خود را در برابر توپ قرار داد نیز موقعیت داشتند و به نظر خطرناک می رسیدند هر چند در بیست دقیقه پایانی بازی توپ را زیاد از دست داده بودیم .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۲/۲
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۲۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰