loading
در حال بررسی درخواست شما
نشان خواهم داد
نشان خواهم داد

نشان خواهم داد

فران مریدا که در حال مذاکره برای تمدید قرارداد خود با باشگاه است با شایعات زیادی روبرو شده است.
چند وقتی است که تیم اتلتیکو مادرید آشکارا برای جذب وی اقدام کرده است . خبر ها تا جایی پیش رفت که گفته شد مریدا با این تیم به توافق رسیده است و با این تیم قرارداد ابتدایی امضا کرده است.
البته این خبر دو روز بعد توسط وکیل وی تکذیب شد و آن ها گزینه اول خود را فقط آرسنال می دانستند با این حال هنوز خبری از مصاحبه مستقیم فران نبود تا اینکه امروز فران مریدا در مصاحبه ای به قاطعیت تمام این جمله را بیان کرد : می خواهم نشان بدهم که چه کار هایی م یتوانم بکنم .
فران پس از بازی مقابل اورتون این فصل توانسته 6 باز یدر لیگ برتر برا یآرسنال به میدان برود که رشد زیاد نسبت به سال پیش را نشان می دهد .
" تا قبل از بازی اورتون پنج بار برای تیم به میدان رفته ام .
به طور عادی شما همیشه دوست دارید بازی کنید و من واقعا در سنی هستم که این نیاز را احساس می کنم . نسبت به دو فصل پیش شرایط فرق کرده است و این باعث مشکل شدن شرایط برای بازیکن است . ولی من سعی دارم در تمرینات واقعا تلاش کنم زیرا من به مقدار زیاد برای تیم نتوانسته ام بازی کنم و می خواهم نشان بدهم که آماده ام برای مبارزه .
در مورد بازی های ملی دو بازی برای اسپانیا در زیر 21 ساله ها به میدان رفته ام و یکی دیگر در ماه مارس دارم که امیدورام در آن نیز به میدان بروم . "
این صحبت ها در هنگام مطرح شدن سوالی مربوط به جام جهانی زیر 20 ساله ها مطرح شد :
" این بسیار سخت است وقتی شما بازیکنانی مثل دیگو کاپل در سویا - سرجیو آسنخو در انلتیکو مادرید - دنیل پاجرو در ختافه و بویان کرکیچ در بارسلونا را می بینید . این ها قسمتی از بازیکنانی هستند که می شناسیم اما تمامی بازیکنان آماده حضور و رقابت در این مسابقات بزرگ هستند .
در این زمان در حال صحبت با آرسن ونگر ( رییس ) هستم . من به او گفته ام که کمی زمان نیاز دارم . اولین فکر در ذهن من باقی ماندن در آرسنال است . ولی خوب من به اندازه کوچکی هم به دیگر فکر ها توجه می کنم و باید دید آخر سر چه می شود . در این برهه زمانی من و وکیلم فقط با آرسنال مذاکره می کنیم و کرده ایم . اول از همه می خواهم وضعیتم را در این جا بسنجم  و بعد تصمیم بگیرم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۲۲
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۲۸۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰