loading
در حال بررسی درخواست شما
نگرانیم!
نگرانیم!

نگرانیم!

ارگان رسمی هواداران ارسنال در لندن بشکل جدی از نتایج اخیر تیم ابراز نا امیدی و نگرانی کرد.

در ابتدای اغاز ماه مارس ارسنال در تمام رقابتها حاضر بود اما شش هفته بعد اوضاع برای توپچیها به کلی دگرگون شد!

شکست عجیب و غریب ارسنال در فینال جام اتحادیه درمقابل برمینگام با شکست از بارسا و خروج از لیگ قهرمانان و همچنین شکست مقابل منچستر یونایتد در جام حذفی همراه شد.

همچنین تساوی و نمایش مایوس کننده ارسنال در مقابل تیم ده نفره بلکبرن در ورزشگاه امارات باعث شد تا این تیم قبل از رویارویی با منچستر یونایتد در لندن فاصله دو تیم به هفت امتیازافزایش یابد لازم به ذکر است توپچیها یک بازی عقب افتاده با تاتنهام دارند.

با توجه به نمایش ارسنال در این فصل بنظر نمیرسد که توپچیها قادر باشند به شش سال ناکامی درکسب جامهای معتبرخاتمه دهند وهمچنین علاقه وصف ناپذیر ونگر به بازیکنان نونهال و نوجوان هواداران ارسنال را بشدت عصبانی ونگران کرده است!
البته بنظر میرسد ارسن ونگر نیز تا حدودی امیدش را به تیم فعلی ازدست داده باشد چنانکه در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با بلکبرن نمایش تیمش را ضعیف بی هیجان و متوسط خواند.
ارگان ارسنال ساپورتر تراست که خودش را محافظ وحامی سنتهای باشگاه ارسنال میداند نماینده بخش کوچکی از سهامداران باشگاه است و قصد دارد نگرانی اش را به هیئت مدیره باشگاه انتفال دهد وهمچنین انها را درجریان گردهمایی اینده شان قراردهد.

اگرچه هنوز هواداران ارسنال قصد مخالفت با کادر فنی و مدیریت باشگاه را ندارند اما متقاعد کردن انها به اینکه تیمشان دائما پشت سر تیمهایی مانند منچستر یونایتد وچلسی به مقام دوم برسد کار بسیار دشواری است.
دربیانیه ساپورتر تراست امده است:  تمام تلاش این نهاد این است که هواداران باشگاه نقش موثر ومهمی در چگونگی اداره باشگاه داشته باشند و ما همواره وبشکل مرتب دیدگاه ها و نظرات هواداران را با ایوان گازیدیس درمیان میگذاریم.
درسالهای اخیر ساپورتر تراست نقش مهم و صدای تاثیرگذاری در باشگاه داشته وهمواره برای ارتقای وضعیت مالی باشگاه پیشنهاداتی مبنی برتور خارج از کشور وهمچنین پیشنهاداتی نظیرحاضر شدن تیم با نفرات اصلی در جامهای مختلف داشته ایم.

بیانیه این نهاد هواداری به این شکل ادامه میابد : ناامیدی بیسیار بزرگ و عمیقی میان هواداران باشگاه بخاطر شش سال قحطی جام ونتایج اخیرتیم در رقابتهای مختلف وجود دارد.
لازم به ذکراست که  ارسنال ساپورتر تراست بشکل رسمی و قانونی میتواند هر فصل میزان رشد و پیشرفت باشگاه را بررسی کند.

درادامه این بیانیه امده است که ما(ساپورترتراست)درهفته های اینده جلساتی بامقامات باشگاه برگذارخواهیم کرد وتصیه های خودمان را به گوش انها خواهیم رساند همچنین جلسه ای نیز با هوادران باشگاه ترتیب خواهیم داد بعد ازاینکه از نظرات هواداران مطلع شدیم دیدگاههای انها را درجلسه ای با ایاوان گازیدیس مطرح خواهیم کرد همچنین در انتهای فصل جلسه پرسش و پاسخی با حضور مدیراجرایی باشگاه خواهیم داشت و دران جلسه هواداران میتوانند نظراتشان را مستقیما با وی درمیان بگذارند.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱/۱۹
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : teamtalk
بازدید: ۹۰۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰