loading
در حال بررسی درخواست شما
هواداران خارج از خانه فوق العاده اند
هواداران خارج از خانه فوق العاده اند

هواداران خارج از خانه فوق العاده اند



نظر شما درباره بازی...
فکر می کنم بازی متعادلی بود . در نهایت فکر می کنیم رده چهار نا امید کننده بود چرا که در سه هفته اخیر در موقعیتی بودیم که می خواستیم لیگ را ببریم . ما رده سوم را امروز نباختیم بلکه هفته گذشته باخته بودیم .




درباره رفتن به پلی آف جاک باشگاه ها ...
این باعث کم شدن اطمینان دوباره برای بودن در سه تیم است . البته . مهم ترین نکته است است که شانس این را به خود بدهیم که انجام دهیم .




درباره ناامیدی شما از دفاع ارسنال...
بله . نا امید کننده و ناراحت کننده است اما نباید به آن سو برویم . فقط باید در مناطقی که نیاز داریم خود را بهبود بدهیم اصلاح کنیم .




درباره این فصل از رقابت ها...
فکر می کنم من مسوول نتایج هستم و از این بابت بسیار ناراحتم . بازیکنان نگرش فوق العاده ای داشتند . کل تیم ما از بابت این تاثیر بزرگو زیان بزرگ بسیار ناراحت است . ما در این فصل 58 بازی به میدان رفتیم و فابرگاس فقط 22 بازی انجام داد و همینطور ون پرسی فقط در 18 یا 19 بازی به میدان رفت و ورمائلن در چهار یا پنج بازی حاضر بود . در این لحظه هیچ گاه تیم کامل را در اختیار نداشتیم . باید برخی مسائل را در تیم خود اصلاح کنیم و برای آن تلاش کنیم . اما این آسان نیست , حتی با پول .




درباره هواداران خارج از خانه آرسنال...
هواداران خارج از خانه ما در طول فصل فوق العاده بودند و ما می خواهیم از آن ها تشکر کنیم . آن ها خوشحال نیستند و من نیز ناراحتم و ما این را قبول کرده ایم اما نباید به همین سمت برویم . شاید یک سال شما متوجه شوید تمام کردن در بین چهار تیم همیشه آسان نیست . حتی اگر مردم بگویند می خواهیم پول خرج کنید . ما واقع گرا هستیم . ما نمی توانیم بازیکنی که 50 میلیون قیمت دارد بخریم حتی اگر بخواهیم تلاش کنیم که تیم و ترکیب آن را تقویت کنیم و پول خرج کنیم این مقدار ممکن نیست و این واقعیت است .




درباره وضعیت ویلشر برای تیم زیر 21 سال...
من هیچ چیز بیشتری از شما نمی دانم . من تفکر خود را به شما گفته ام . می توانید دوباره امروز ببینید که او در 49 بازی حضور داشته و برای داشتن تابستانی شلوغ می تواند برایش بسیار بد باشد . اگر آن ها این کار را بکنند این کار را کرده اند و نمی توان جلوی ان ها را گرفت .



درباره برنامه های شما برای تابستان...
تلاش می کنیم تا کار های درستی انجام دهیم . نمی دانم در سال های اخیر چه مقدار خرج کردیم . تلاش می کنیم تا بازیکنان درستی را بخریم . اندازه پول همیشه نشان دهنده کیفیت بازیکنان نیست . ما برای نیاز هایمان خرج می کنیم اما اول از همه باید بازیکنان درستی انتخاب کنید و بعد به آن ها پول بدهید . اگر بتوانیم بازیکنان درستی پیدا کنیم پول خرج می کنیم .




درباره کارت قرمز زولتان گرا...
این تکل بسیار سختی بود . آیا وی سزاوار کارت قرمز بود ؟  باید دوباره ببینم اما نیازی نبود .




درباره صحبت های دنیلسون قبل از بازی...
او می خواهد بازی کند و من نیز با وی صحبت کرده ام . باید ببینیم که او موقعیت هایی دارد یا خیر. ما در مقابل نظر های زیادی قرار داریم اما من تجربه کافی برای دانستن اینکه این باشگاه می خواهد در موقعیت قدرتمندی قرار داشته باشد دارم و می خواهم برای سال آینده نیز قدرتمند تر شویم . سال آینده نیز ما برنامه مشخصی داریم که برای افزایش دارایی های باشگاه است . باید مطمئن باشیم به سمت بالا در حال حرکتیم و در جدول نیز اینگونه باشد چرا که احساس می کنم امسال بهترین فرصت در پنج یا شش سال اخیر را داشتیم .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۳/۱
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۱۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰