loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر نگران رفتار هواداران نیست!
ونگر نگران رفتار هواداران نیست!

ونگر نگران رفتار هواداران نیست!


پس از اینکه ونگر اعلام کرد سمیر نصری فردا بازی خواهد کرد این مساله در ذهن هواداران به وجود آمده است که آنها چگونه باید با بازیکنی که شایعات جدایی اش تیم و پیوستن به منچستر سیتی هر روز جدی تر می شود برخورد کنند.

هواداران در بازی اول تیم با نیوکاسل شعارهایی ضد سمیر سر دادند و او نیز در توئیتر ناراحتی خود را از این قضیه ابراز کرد و اعلام کرد هنوز بازیکن آرسنال است و باید به او احترام گذاشته شود.

رابطه بعضی از هواداران با سمیر نصری این روزها اصلا خوب نیست و همین قضیه نگرانی هایی را در مورد واکنش فردای هواداران به وجود آورده است، با توجه به مصدومیت و محرومیت چند تن از بازیکنان خط میانی تیم احتمال بازی کردن نصری بالاست، ولی ونگر معتقد است هواداران آرسنال حرکت خاصی را انجام نخواهند داد.

او در کنفرانس خبری خود گفت:

"هواداران از آرسنال می خواهند بازی خوبی انجام دهد و بازی را برنده شود، فکر نمیکنم آنها واکنش خاصی نسبت به هر بازیکن که در زمین حضور دارد داشته باشند، آنها بازیکنان خوبی می خواهند که بازی را پیروز شوند.

من نمی دانم شما چگونه سمیر نصری را سرزنش می کنید، هر کسی می تواند شهادت بدهد که طرز برخورد و رفتار او از اولین روز تمرینات پیش فصل واقعا فوق العاده بوده است."

هواداران آرسنال سابقه هو کردن بازیکنان را دارند و سه سال پیش امانوئل ابوئه که اخیرا از آرسنال جدا شد را هو کردند، ونگر در این مورد می گوید:

"این قضیه می تواند در یک بازی که شما به صورت کابوس وار بد بازی می کنید و هواداران مقابل شما قرار می گیرند رخ دهد اما هواداران ما به اندازه کافی بزرگ بودند تا او را ببخشند و آن را با حمایت خود از ابوئه در بازی های پس از آن نشان دادند."

رابطه بین هواداران و ونگر و همچنین هواداران و بازیکنان تیم این روزها در رسانه ها زیر ذره بین قرار دارد و اینگونه به نظر می رسد که هواداران ناراضی به صورت علنی اعتراضات خود را نشان می دهند.

اما ونگر می گوید نمی تواند تصور کند این هواداران معترض اکثریت هواداران را تشکیل دهند.

"شما باید مراقب باشید، ما در دنیایی مدرن و دموکراتیک زندگی می کنیم و هر کس حق دارد نظری داشته باشد. این همیشه بدین معنی نیست که این نظرات بیانگر نظر اکثریت است.

مایه تاسف است که نظرات افراطی توجه رسانه ها را بیشتر از نظرات افرادی که نظرات عادی و هوشمندانه دارند جلب می کنند.

چون که تعدادی از افراد در مورد یک شخص نظر بدی دارند صرفا بیانگر نظر اکثریت هواداران ما نیست. اکثر هواداران ما از بازیکنانمان حمایت می کنند و فکر میکنم آنها این را فردا نشان خواهند داد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۲۸
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arseblog
بازدید: ۸۰۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰