loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر از ماندن فابرگاس مطمئن است!
ویلشر از ماندن فابرگاس مطمئن است!

ویلشر از ماندن فابرگاس مطمئن است!

جک ویلشر در مصاحبه ای که با تلگراف انجام داد در مورد مسائل مختلفی از جمله ناموفق بودن تیم در کسب جام، انتقادات از عدم وجود لیدر در تیم و همچنین در مورد آینده فابرگاس حرف زد.

متن مصاحبه جک با تلگراف:

"آرسنال باشگاه بزرگی است و ما باید جامها را پیروز شویم. ما باید هر چه زودتر این جامها راکسب کنیم تا بتوانیم بازیکنان بزرگ خود را در تیم نگه داریم.

اگر فصل بعد هم نتوانیم جامی به دست بیاوریم کاملا یک فاجعه به حساب می آید. ما این را می دانیم، هواداران هم مثل ما این را احساس می کنند، ما فقط باید یک جام پیروز شویم.

چند بار در بین دو نیمه بازیها بحث هایی وجود داشت و ما باید به زمین بر می گشتیم و بازی را پیروز می شدیم. ما بازیکنی مانند ویرا کم داریم. ولی حالا هم رهبران خوبی در تیم حضور دارند، بازیکنانی با تجربه مثل رابین.

بازگشت ورمالن خیلی خوب است ، ما ونپرسی و ورمالن و سسک را در تیم داریم. اما احتمالا به چند لیدر بزرگ هم نیاز داریم تا به ما کمک کنند.

مردم می گویند فابرگاس شبیه یک کاپیتان نیست اما او این فصل برای من خیلی خوب بود. می شنوم بعضی می گویند که او لیدر خوبی نیست ولی من این گونه فکر نمی کنم. او همیشه در زمین به من کمک می کند و بیرون از زمین هم دوست خوبی است.

او هشت سال است در انگلیس حضور دارد ولی خانه او بارسلوناست. این برای او سخت است و من می توانم درک کنم که او از کجا آمده است!

اما او کاپیتان آرسنال است و فصل خیلی خوبی را پشت سر گذاشت و امیدواریم این عملکرد را فصل بعد هم تکرار کند.

در بعضی از بازیها او به شکل چشمگیری بهترین بازیکن تیم بود و ما برای اینکه بتوانیم چیزی برنده شویم باید بهترین بازیکنانمان را نگه داریم.

او آرسنال را دوست دارد و من مطمئنم که می خواهد در آرسنال بماند. اگر بتوانند به توافق برسند مطمئنم که او می خواهد بماند. او باید بماند! "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۳/۱۱
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : thegunninghawk
بازدید: ۱,۰۱۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰