loading
در حال بررسی درخواست شما
یک بازی خوب برای هیچ
یک بازی خوب برای هیچ

یک بازی خوب برای هیچ



دومین باخت خانگی برای شاگردان مک کارتی تا بار دیگر این تیم با ارائه ی بازی ای فراتر از رده ی نوزده جدول، دست خالی به رختکن برود.

سرمربی انگلیسی و 51 ساله ی وولوز پس از شکست در 40 ثانیه ی اول و آخر بازی به خبرنگاران گفت:«این هم شکلی دیگر از بازی عالی و بدست آوردن هیچ بود. وقتی به این خوبی بازی می کنیم، تنها چیزی که لازم داشتیم گل زدن بود و اگر تنها یک نفر بود که اعتقادشان را به آن ها باز می گرداند، فابیانسکی بود.
او از گل یکشنبه شب ناامید شده بود، گلی که به قیمت یک بازی برای شان تمام شده بود و حتی گفته می شد که بازی داده نخواهد شد ولی اگر منصف باشیم بازی امشب او درخشان بود. او چند موقعیت خیلی خوب از ما گرفت و با موقعیت هایی که ما ایجاد کردیم فکر می کنم او مرد اول بازی برای آن ها بود. این چیزهای زیادی در مورد بازی امروز می گوید.»

«فکر می کنم تیم برتر زمین بودیم و حملات زیادی روی دروازه ی آن ها ترتیب دادیم و شانس هایی زیاد در کرنرها داشتیم. امروز فقط گل نزدیم بنابراین در حقیقت این خیلی مهم نیست.»

«موقعیت های بسیاری بر روی سانترها از ضربات کرنر داشتیم و به حد کافی فرصت برای گل زنی داشتیم ولی این تنها، شانس بد ما نبود و در مقابل دروازه کمی بی تعهد بودیم.»

مک کارتی با وجود آن که مهم ترین دشمنش بابت گل اول را، تیم خود می داند ولی شاگردانش را به خاطر تحت فشار قرار دادن آرسنال تا لحظه ی پایان بازی ستایش کرد و ادامه داد:«گل اولی که دریافت کردیم واقعا وحشتناک بود. واقعا روی آن حرکت بی برنامه بودیم و این طور نمی شود که به هر تیم یک گل در شروع تقدیم کنیم. مثل یک بازی تمرینی بود که انتهایش به گل ختم شد و این مایوس کننده بود.
البته واکنش مان به آن فوق العاده بود. تیمی نبودیم که با یک گل فروبریزیم و اگر صادق باشیم، گروهی سخت کوش بودیم که همان طور که همه دیدند فوبتال بازی کردیم. به تیمم افتخار می کنم و این چیزی است که از روز اول برایم بی تغییر مانده است.
ما تنها به گرفتن نتیجه نیاز داریم و این همان چیزی است که به بازی خوب مان ارزش می دهد.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۲۰
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : wolves.co.uk
بازدید: ۶۴۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰