loading
در حال بررسی درخواست شما
امری باید به بازیکنان جدید اعتماد کند
امری باید به بازیکنان جدید اعتماد کند

امری باید به بازیکنان جدید اعتماد کند


 آرسنال برنده دیدار برابر کاردیف شد و این موضوع نشان داد که مربی باید به بازیکنان جدید تیمش، اعتماد بیشتری کند.

توپچی ها در یک بازی سخت و نزدیک، توانستند برنده جدال کاردیف باشند و این موضوع زمانی رخ داد که امری به خریدهای جدید باشگاه اعتماد کرد. آرسنال حدود 70 میلیون پوند (حدود 91 میلیون دلار) را صرف خرید بازیکنان جدید کرد و انتظار میرفت که این بازیکنان جدید نقش مهمی در ترکیب این فصل آرسنال، ایفا کنند. پست های کلیدی تیم با خرید دروازه بان جدید، برند لنو تا خرید هافبک دفاعی، لوکاس توریرا اروگوئه ای، تقویت شده است.علاوه بر این دو، دفاع با تجربه یونانی دورتموند، سوکراتیس را به جمع گزینه های دفاع وسط تیم اضافه کرد.

تنها بازیکنی که بطور قسمتی از تمرینات پیش فصل آرسنال را، از دست داد، توریرا بود که بدلیل حضور در جام جهانی در مقطعی از تمرینات حضور نداشت. اما در بازی دیشب، بعد اینکه تنها 10 دقیقه از حضورش در زمین نگذشته بود، سازنده گل سوم تیم شد و باعث شد لاکازت با بثمر رساندن این گل، آرسنال را برنده نبرد سخت کاردیف کند.

هر چقدر که می گذرد و ما منتظر میمانیم تا مشاهده کنیم که پتر چک در راه پیشرفت و مدرن شدن قدم بردارد، بیشتر ناامید میشویم. چک مستحکم و شوت گیر گذشته اکنون بسیار متزلزل نشان می دهد. اگر چک همین روند نامطمئن خود را ادامه دهد به احتمال فراوان، امری بسراغ بازی دادن برند لنو خواهد رفت. ژاکا پایه گذار گل اول تیم بود که با سانتر خوب باعث شد موستافی با ضربه سر گل اول آرسنال را بثمر برساند ولی بدلیل نبود تمرکز، در اواخر نیمه اول با ارسال یک پاس اشتباه، زمینه ساز گلزنی تیم کاردیف شد. البته تمام تقصیر گل بر گردن او نیست ولی او بارها این عملکرد نامناسب و خطاها و بی دقتی هایی که منجر به گلزنی حریف میشود را از خود نشان داده است که از کنار آنها نمیتوان به سادگی عبور کرد.

سوکراتیس هفته گذشته طی مصاحبه ای گفته بود که تیم باید در خط دفاع باهوش تر عمل کند و اگر نیاز باشد در مواقع حساس و موردنیاز، خطاهای حرفه ای بر روی بازیکن حریف انجام دهند.

شوت کات دار و زیبای اوبامیانگ یازدهمین گل او از زمانی که به لیگ برتر آمده است، بود که در این مدت تنها محمد صلاح( با 15 گل) از او آمار بهتری داشته است. در تیم آرسنال،در هر بازی تقریبا  هنوز اشتباهات دفاعی مهلکی انجام میشود، البته گل دوم کاردیف علاوه بر عملکرد ضعیف دفاعی آرسنال با اندکی خوش شانسی بثمر رسید. لاکازت با عملکرد خوب خود نشان داد که می تواند در کنار اوبامیانگ در تیم موثر باشد و از فرصتی که امری در اختیار او قرار داده بود، بنحو احسن استفاده کرد.

شاگردان امری بعد از سپری کردن لحظات پر از استرس، در نهایت موفق شدند تا 3 امتیاز بازی را کسب کنند ولی این بازی نشان داد که لازم است که لنو و توریرا، در بازی های بعدی فیکس باشند. این پیروزی در خانه حریف آنهم قبل از وقفه بازیهای ملی، برای تیم بسیار مهم بود و آرسنال را در مسیر پیشرفت به جلو برد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۱۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Goal.com
بازدید: ۶۷۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۶/۲۵ ۱۶:۳۰