loading
در حال بررسی درخواست شما
اورتون ۳ - ۰ آرسنال
اورتون ۳ - ۰ آرسنال

اورتون ۳ - ۰ آرسنال


بعد از امتیاز از دست دادن های پی‌‌‌‌‌در‌پی آرسنال در حالی به مصاف اورتون می رفت که جدال این دو تیم حساس تر از گذشته شده بود و اورتون با نزدیک شدن به آرسنال خیال کسب سهمیه را در سر می پروراند.


ترکیب تیم آرسنال : ژسنی - سانیا - مرتساکر - ورمالن - مونرئال - آرتتا - فلامینی - کازورلا - روزیسکی - پودولسکی - يیرو


نیمه اول :


آرسنال در همان ۱۵ دقیقه اول بازی دروازه خود را باز شده دید. روی پاس عالی لیتون بینز برای لوکاکو تمام مدافعین آرسنال جا ماندند و مهاجم بلژیکی اورتون ضربه خود را روانه دروازه کرد که َزنی با پا توپ را برگشت داد اما نای اسمیت توپ برگشتی را با یک ضربه دقیق وارد دروازه آرسنال کرد.

در ادامه باز هم اورتون روی شوت خوب میرالاس موقعیت دیگری داشت که شزنی به هر زحمتی که بود توپ را از گوشه دروازه بیرون کشید. اما حملات اورتون ادامه داشت تا به گل دوم رسیدند. روی ضد حمله و پاس دقیق میرالاس به لوکاکو در جناح چپ ، این مهاجم تنومند مدافعین آرسنال را یکی پس از دیگری کنار زد و با ضربه پای چپ دقیق خود اختلاف را به دو گل رساند.

نیمه دوم :


در نیمه دوم هم این اورتون بود که به گل رسید. در حالی که شزنی از دروازه خارج شده بود ، در مقابل دروازه خالی در حالی که توپ داشت به میرالاس می رسید آرتتا روی پای وی تکل زد تا توپ پس از برخورد با پای هافبک اسپانیایی توپچی ها وارد دروازه شود و یک گل به خودی شکل بگیرد.

بازی در ادامه بدون موقعیت جدی دنبال شد تا در واپسین دقایق آرسنال به دو موقعیت رسید. نخست شوت چمبرلین بود که تیرک دروازه مانع از گلزنی وی شد. سپس در آخرین ثانیه ها سانوگو گل سالمی را به ثمر رساند که کمک داور به اشتباه آفساید اعلام کرد. 

بازی در نهایت به نتیجه ۳-۰ به سود اورتون به اتمام رسید تا شانس های آرسنال حتی برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر در معرض خطری جدی قرار بگیرد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱/۱۷
به قلم شهریار بزرگمهر
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۱,۸۲۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰