loading
در حال بررسی درخواست شما
فان پرسی : بردن دربی مهم است
فان پرسی : بردن دربی مهم است

فان پرسی : بردن دربی مهم است


رابین فان پرسی با تهییج هم تیمی هایش خواستار ارائه یک بازی خوب و پیروزی در برابر تاتنهام شد. به نظر می رسد بعد از بازی نا امید کننده در برابر میلان وحذف در برابر ساندرلند از مسابقات جام حذفی انگلستان ، کاپیتان توپچی ها همچنان روحیه مبارزه طلبی خود را حفظ نموده است.

مرد هلندی گفت : " چه اتفاقی می تواند بهتر از تکرار موفقیت ها و بردن دوباره تاتنهام باشد؟ من ترجیح می دهم الآن با آنها بازی کنم تا روز دیگری و ما می دانیم که پیروزی در این دیدار حیاتی است. من فکر نمی کنم کسی بتواند انکار کند که تاتنهام یک تیم بسیار خوب است و در این فصل ثبات نیز به عملکرد آنها افزوده شده است. آنها بازیهای سخت را می برند و درنتیجه به جمع بهترین تیم ها پیوسته اند. اسپرز در طی سال های گذشته مقدار زیادی از پول های خود را سرمایه گذاری کرده است و هنگاهی که به این ارقام نگاه می کنید تاثیر آن را در رتبه کنونی آنها در لیگ برتر متوجه می شوید. "

فان پرسی به برنامه رسمی بازیها گفت : " این برای اولین بار است که پس از سالها ، آنها بالاتر از ما قرار دارند ، اما تغییر دادن خیلی از چیزها در دستان خود ما است ، پیروز شدن در این بازی و شروع به نزدیک شدن به آنها. تساوی در بازی روز یکشنبه اصلا نتیجه مناسبی برای ما نخواهد بود ، نه در مبارزه با تاتنهام و نه در مبارزه با رقبایمان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا. "

آرسنال و تاتنهام همچنین بیانیه مشترکی را منتشر نمودند و در آن اعلام نمودند هرگونه رفتار ضد اجتماعی طرفداران را تحمل نخواهند کرد. بزرگترین نگرانی ها راجع به امانوئل آدبایور ، مهاجم اسبق توپچی هاست که در دیدار ماه اکتبر در وایت هارت لین هدف شعارهای تماشاگران بود. آرسن ونگر هم معتقد است حمایت مثبت از سوی هواداران واقعی آرسنال در ورزشگاه امارات " حیاتی " است.

ونگر گفت : " بازی آرسنال در برابر تاتنهام ، یک بازی پرشور است ، بنابراین از همه انتظار داریم. این یک بازی پرشور است اگر طرفداران شما از شما حمایت کنند مطمئن خواهید بود که بازیکن ها آنچه را که لازم است انجام خواهند داد. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۶
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : www.skysports.com
بازدید: ۸۴۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰