loading
در حال بررسی درخواست شما
منچستر یونایتد 2 - 1 آرسنال
منچستر یونایتد 2 - 1 آرسنال

منچستر یونایتد ۲ - ۱ آرسنال



در این دیدار که راس ساعت 16:15 دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه اولدترافورد آغاز شد ، آرسنال با نفرات زیر وارد میدان شد:

مانونه-سانیا-مرتساکر-ورمالن©-سانتوس-آرتتا-ویلشر-کازورلا-رمزی-پودولسکی و اویویه ژیرو

الکس فرگوسن نیز تیم خود را با این نفرات روانه میدان مسابقه کرد:

دگئا-رافائل-فردیناند-اوانز-اورا©-کریک-کلورلی-واکنسیا-یانگ-رونی و رابین ون پرسی

نیمه اول:

هنوز دقایقی از شروع بازی نگذشته بود که منچستر یونایتد توانست دروازه آرسنال را باز کند. رافائل در فضای خالی ایجاد شده در سمت چپ دفاعی آرسنلا نفوذ کرده و توپ را بر روی دروازه سانتر کرد که ورمالن به طرزی بسیار بد توپ را دفع کرد و توپ مقابل پای ون پرسی قرار گرفت که وی با یک ضربه دقیق دروازه مانونه را فروریخت. مهاجم سابق آرسنال پس از گل خوشحالی نکرد. برای مدتی طولانی بازی کم افت و خیز دنبال میشد تا اینکه در یک صحنه روی پاس در عمق خوب رونی ، ون پرسی صاحب موقعیت شد که ضربه وی را مانونه به خوبی برگشت داد.

چند دقیقه بعد بود که روی اشتباه مدافعان آرسنال در آفساید گیری رونی صاحب موقعیت بسیار خوبی شد که ضربه وی با واکنش عالی مانونه مواجه شد. در 10 دقیقه پایانی نیمه آرسنال صاحب موقعیت بسیار خوبی شد. سانتر دقیق کازورلا از روی ضربه کرنر در موقعیتی عالی به ژیرو رسید که وی ضربه سر خود را با بی دقتی به بیرون فرستاد.

آخرین دقیقه بازی در این نیمه فرصت خوبی بود تا مایک دین داور دیدار بازی را بی حرف و حدیث نگذارد. روی سانتر اشلی یانگ از فاصله ای نزدیک توپ در محوطه جریمه به دستان کازورلا برخورد کرد و داور بلافاصله یک ضربه پنالتی به سود منچستر اعلام کرد. وین رونی پشت این توپ قرار گرفت و ضربه خود را در حالی که مانونه جهت توپ را درست تشخیص داده بود از کناردروازه به بیرون زد. بازی در پایان نیمه اول با همان نتیجه 1-0 به سود منچستر یونایتد به پایان رسید.

نیمه دوم:

چیزی نمانده بود که همچون نیمه اول اشتباه ورمالن در شروع نیمه گل دیگری را به منچستر تقدیم کند. روی اشتباه ورمالن توپ در اختیار ون پرسی قرار گرفت و وی توپ را به دهانه دروازه فرستاد که والنسیا در حالتی نا متعادل نتوانست ضربه نهایی را به توپ بزند. دقایقی بعد کازورلا توپ خوبی را برای ژیرو فرستاد که وی با یک چرخش خوب و ضربه محکمی را به توپ زد ، که توپ پس از برخورد با تیر عمودی دروازه به بیرون رفت. در ادامه آرسنال از روی یک ضربه ایستگاهی صاحب موقعیت شد. جک ویلشر با پای چپ توپ را به روی دروازه فرستاد که ورمالن در لحظه آخر هرچه تلاش کرد نتوانست به توپ برسد.

در ادامه اشلی یانگ پاس عالی پشت دفاعی را برای ون پرسی ارسال کرد و وی در شرایطی ایده آل ضربه خود را زد که با عکس العمل عالی مانونه توپ راهی کرنر شد. یاران منچستر کرنر را کوتاه اغاز کردند و رونی توپ دقیقی را به روی دروازه فرستاد که اورا با یک ضربه سر دقیق دروازه آرسنال را باز کرد. اما این پایان مشکلات آرسنال نبود. دقایقی بعد جک ویلشر نیز به علت دریافت کارت زرد دوم اخراج شد تا آرسنال ادامه کار را 10 نفره دنبال کند. در ادامه منچستر دو بار دیگر نیز توپ را به تور دروازه آرسنال دوخت که هر دو بار با تشخیص صحیح کمک داور آفساید اعلام شد. در دقایق پایانی بازی روی پاس ولکات توپ به ژیرو رسید که ضربه وی را داوید دگئا به خوبی دفع کرد. اما در ثانیه های پایانی بازی بود که روی تلاش آرشاوین توپ به کازورلا رسید و وی یار مقابل خود را از پیش رو برداشته و با یک شوت دقیق دروازه داوید دگئا را فروریخت. بازی در نهایت با نتیجه 2-1 به سود یونایتد خاتمه یافت.

*پیش از آغاز مسابقه و در تونل اولدترافورد رابین ون پرسی بازیکنان آرسنال را تک تک در آغوش گرفت. در پایان نیمه اول نیز ون پرسی به سمت ونگر رفت و با وی خوش و بش کرد.

*هواداران خارج از خانه آرسنال در این بازی نیز یک بار دیگر برجسته ظاهر شدند. صدای تشویق های آنها در اولدترافورد دائما به گوش می رسید و در دقایق پایانی بازی نیز بی وقفه شعار we love you arsenal , we do را سر می دادند.






آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۱۳
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۱,۶۷۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰