loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: نگران آینده نیستم...!
ونگر: نگران آینده نیستم...!

ونگر: نگران آینده نیستم...!

در مورد عملکرد تیم...
ما دچار مشکل شدیم، من احساس می کنم در نیمه اول شرایط فیزیکی خوبی نداشتیم، در ادامه نیز شرایط ذهنی بازیکنان بدلیل کمبود نیروی جسمانی بهم خورد و توپ های زیادی را از دست دادیم.به طور کلی اشتباهات فردی و دفاعی بدی را داشتیم که آنها نیز از آن استفاده کردند، نیمه دوم دست ما بود اما ما طراوت و شادابی لازم را نداشتیم تا تفاوت خاصی در بازی ایجاد کنیم، ما بازی ها زیادی را انجام دادیم و قضاوت های منفی از دلایل باخت های ما میتوانند باشند، و این مسئله بسیار دشوار است.


چگونه از این وضعیت خارج می شوید؟
هیچ چیز دائمی نیست ما باید با قدرت ادامه بدهیم، ما پنجشنبه، یکشنبه، پنجشنبه، یکشنبه بازی میکنیم، من اعتقاد دارم برای برخی از بازیکنان که تمام بازی ها را در ترکیب ثابت بازی کرده اند تقریبا غیرممکن است، بنابراین ما مجبور به بهبود و آماده شدن برای پنجشنبه شب هستیم.

طرفدارها به دنبال رفتن شما هستند؟
من می توانم سرخوردگی را درک کنم، برگزاری فینال جام اتحادیه در اواسط فصل همیشه دشوار است وقتی که آن را پیروز نمی شوید و از دست می دهید این امواج منفی را به دنبال دارد.ما در پنج سال گذشته چهار بار در فینال های جام ها حضور داشتیم، ما سه جام را بردیم و یک جام را از دست دادیم، آخرین فینالی که ما از دست دادیم بازخورد های منفی زیادی را به ارمغان می آورد که در بازی روز پنج شنبه به ما کمک نکرد.شکست در آخرین فینال به علاوه بر اینکه در لیگ جایگاه فوق العاده ای نداشته باشید بازخوردهای منفی را نیز بیشتر در پی دارد که این یک حقیقت انکار ناپذیر است.


آیا شما می توانید دوباره به رقابت و شرایط ایده آل برگردید؟
بله، چون قبلا آن را انجام داده ام، این اولین بار است که من بازی های زیادی را در زندگی حرفه ای خود از دست دادم.من اعتقاد دارم که یک سرمربی باکیفیت همیشه سعی دارد که یک مشکل را حل کند، و من باور دارم که می توانم آن را انجام دهم.


چرا امروز را کند و ضعیف شروع کردید؟
از آنجا که زمانی که شما بازی های زیادی را پی در پی انجام می دهید، وقت خود را برای ریتم بازی می گیرید، پس شما بازی سنگینی در پیش دارید.ما در نیمه اول بد بودیم ولی آنها در نیمه اول روان تر بودند، در نیمه دوم ما برگشتیم و بازی را تحت سلطه ی خود قرار دادیم، اما  فشرده ماندیم و همین تفاوت را ایجاد کرد.


آیا از بازیکنان خود راضی هستید و به آنها حق می دهید؟

برای این لحظه دشوار است که ارزیابی منفی بکنم، تیم در حال حاضر نیاز بیشتری به حمایت و پشتیبانی دارد، باید با دقت، قضاوت کرد، اما زمانی که برای بدست آوردن اعتماد تلاش می کنید دشوار است.هنگامی که شما شلواری را به راحتی می پوشید به همان راحتی نیز آن را در می آورید، اما هنگامی که شما به طور کامل برهنه باشید، شما باید یک پیراهن را پیدا کنید و سعی کنید آن را دور خود بچرخانید و با آن لباس خود را بپوشانید.حالا ما در دوره ایی دشوار قرار داریم که باید از آن خارج شویم.


در مورد پیتر چک...
من احترام زیادی برای او قائلم، زیرا او عملکردهای بسیاری را به خوبی از خود به جای گذاشته است، او باهوش است و در کارش حرفه ای است، او دروازه ی ما را در بسیاری از لحظات نجات داده است. ممکن است امروز او برای ما اشتباهاتی داشته باشد اما به عنوان یک سرمربی و یک باشگاه ما باید با این مشکلات کنار بیاییم، همچنین نیز هنگامی که بازیکنان خوب عمل می کنند اعتبار دریافت می کنند پس باید با این موضوعات کنار بیاییم.


آیا شما تیم را بد هدایت کردید؟
این سوال همیشه زمانی بوجود می آید که شما برنده نمی شوید، شما می توانید بگویید که این درست است یا نه؟ من فکر می کنم در حال حاضر واضح است که تیم به دنبال اعتماد به نفس است، در دو بازی اخیر خود و همچنین در آخرین بازی ما باختیم که این موضوع ما را دچار مشکل کرده است.


در مورد آینده خود...
من باید صادقانه به شما بگویم که آینده نگرانی اصلی من نیست، نگرانی اصلی من پیروزی نشدن ها با آرسنال است. من سعی خواهم کرد تا زمانی که اینجا هستم بهترین باشم و بهترین عملکرد را از خود به جا بگذارم و همه چیز را انجام دهم تا تیم را به اعتماد به نفس بیشتری برسانم.ما باید خود را ابتدا از نظر جسمی و روحی بهبود ببخشیم، این برنامه ی ما بسیار ضروری است.


عدم اطمینان به نتایج بد چند وقت اخیر...
عدم اطمینانی [ از آینده من] وجود ندارد، عدم اطمینان کیفیت عملکرد ما است، پس در حال حاضر عدم اطمینان اصلی بر روی کیفیت تیم است نه آینده من در باشگاه.


بنابراین شما خواهید ماند؟
من نمی خواهم در مورد آینده ام صحبت کنم، من به اندازه کافی زمان زیادی در این کار هستم و تجربه ی کافی دارم تا بدانم که چه اتفاقی رخ می دهد و در چه زمانی رخ خواهد داد. و من به اندازه کافی در این کار هستم و متوجه ی این هستم که مهمترین چیز این است که شما کاملا به تعهد خود با باشگاه پایبند باشید و نباید تسلیم اتفاقات بشوید‌.


در مورد عدم حضور رمزی در ترکیب...
رمزی دو بازی سخت در مقابل منچستر سیتی بدون تمرین انجام داد و من نمی توانستم بیش از این روی او ریسک بکنم.


آیا این تصمیمات شما نشان می دهد که اروپا در حال حاضر اولویت شم است؟
بله، چون ما باید واقع بین باشیم ما باید از سد دو تیم بگذریم و بنظر من چنین چیزی دور از انتظار است. پشت سر گذاشتن دو تیم قدرتمند در جدول با شرایط پیش آمده بسیار دشوار است، البته لیگ اروپا نیز مهم است.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۸۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰