loading
در حال بررسی درخواست شما
پرز هشت هفته مصدوم است
پرز هشت هفته مصدوم است

پرز هشت هفته مصدوم است


لوکاس پرز، بازیکن تازه وارد آرسنال با مصدومیت از ناحیه "مچ پا" درگیر شده و تا 8 هفته نمیتواند در میادین حضور پیدا کند. این درحالی است که آرون رمزی به تمرینات کامل تیم بازگشته است.
آرون رمزی در بازی این هفته برابر ساندرلند آماده است تا به میدان برود، او همراه تیم به شهر ساندرلند سفر خواهد کرد.

اما لوکاس پرز که گرانترین مهاجم تمام دوران باشگاه آرسنال است و 17 میلیون پوند برای او هزینه شده تا کریسمس نمیتواند همکار تیم باشد. تکل "دنزل" در بازی آرسنال - ردینگ از بازی های لیگ کاپ، او را 2 ماه خانه نشین کرد.
سانتی کازورلا، تئو والکات و ناچومونرئال باید منتظر تست آمادگی جسمانی در روز جمعه باشند.

ونگر در مورد پرز گفت : بین 6 تا 8 هفته او را نخواهیم داشت. او خیلی سخت تلاش کرد اما عملا از دسترس خارج شده است. این یک مصدومیت احمقانه است، بی هیچ دلیلی او را سرنگون کردند. ژاکا با همچین خطایی کارت قرمز گرفت اما در این بازی خبری از کارت قرمز نبود، هرچند کارت قرمز کمکی به مصدومیت پرز نمیکند.
به نظر من آن تکل اصلا لازم نبود و رفتار بازیکن حریف زشت بود. بعضی وقت ها از آن فرار میکنید و گاهی هم بدجور مصدوم میشوید.

ونگر تا اینجای کار رمزی را 13 بازی بیرون از زمین نگه داشته است. تئو هم مشکل عضلات پشت ران دارد. مشکل مونرئال هم "گرفتگی عضلات" است.

آرسن ونگر در ادامه با اشاره به سانتی کازورلا گفت: او خوب است ولی بازیکنان باید یاد بگیردند ببدون او هم بازی کنند. در بازی با "بورو" همه میگفتند "سانتی" بازی نکرد و نیتجه نگرفتیم... موضوع این نیست که سانتی کازورلا چقدر بازیکن بزرگی است ، تیم باید یاد بگیرد بدون او هم بازی را دربیاورد.

ونگر در مورد بازی بعدی با ساندرلند و جرمی دفو گفت : وقتی با سنی بیش از 30 سال از لیگ برتر که لیگ آمریکا میروید به معنای پایان کار شما در لیگ است اما جالب است که دفو باز هم به لیگ برتر برگشته است و برای ساندرلند بازی میکند. از نزدیک او را نمیشناسم اما بازیکن فوق العاده است

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۸/۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : SkySports
بازدید: ۲,۰۰۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰