loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا از تغییرات و عملکرد تیمش در مقابل لوتون راضی است
آرتتا از تغییرات و عملکرد تیمش در مقابل لوتون راضی است

آرتتا از تغییرات و عملکرد تیمش در مقابل لوتون راضی است

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، از پنج تغییر در ترکیب تیمش و کسب پیروزی 2-0 مقابل لوتون تاون ابراز رضایت کرد.

این بیشترین تعداد تغییراتی بود که آرتتا از سپتامبر 2021 در لیگ برتر اعمال کرده بود. با این حال، بازیکنانی مانند ریس نلسون، اولکساندر زینچنکو، توماس پارتی، لی اندرو تروسارد و امیل اسمیت رو که بهترین بازیکن زمین بود، عملکردی درخشان داشتند و به آرسنال در کسب نهمین پیروزی در 10 بازی اخیر لیگ برتر کمک کردند.

آرتتا علاوه بر کسب سه امتیاز، از فرصت دادن به بازیکنانی که کم‌تر بازی می‌کردند نیز خوشحال بود. این موضوع به افزایش سطح آمادگی و اعتماد به نفس آنها در آستانه ماه پرفشار پیش رو کمک خواهد کرد.

آرتتا در خصوص دلیل تغییرات خود گفت: "ما پنج تغییر ایجاد کردیم زیرا این پنج بازیکن کاملاً سزاوار بازی بودند. آنها هر روز با عملکرد خود به من نشان می‌دهند که لیاقت بازی را دارند. باید به آنها فرصت بازی داد و به نظر من آنها تأثیر بسیار خوبی روی تیم گذاشتند."

او به تمجید از عملکرد بازیکنانش پرداخت: "امیل و ریس عملکردی تأثیرگذار داشتند. الکس لحظات خیلی خوبی در زمین داشت. توماس بعد از ماه آگوست برای اولین بار از ابتدا بازی کرد که اتفاقی باورنکردنی است. لئو هم با ورود به تیم تأثیرگذار بود. این خیلی مهم است چون حالا از نظر بدنی و روحی شرایط بهتری دارند، اعتماد به نفس دارند و آماده بازی هستند."

آرتتا در ادامه به عملکرد تیمش در دو نیمه بازی اشاره کرد: "آنها بازی را با قدرت شروع کردند، در نیمه اول تحرک زیادی داشتند و چند موقعیت عالی خلق کردند و دو گل به ثمر رساندند. در نیمه دوم، کمی از خونسردی و سادگی در بازی خود برای تسلط بیشتر و اجتناب از ضدحملات حریف را از دست دادیم، اما در مجموع، تغییرات را انجام دادیم، بازی را بردیم، کلین شیت کردیم و دوباره کار خود را از سر می‌گیریم."

یکی دیگر از دلایل رضایت آرتتا، استحکام دفاعی تیمش بود که منجر به ثبت یک کلین شیت دیگر شد.

این پنجمین کلین شیت آرسنال در هفت بازی اخیر لیگ برتر و سیزدهمین کلین شیت در این فصل بود که بیشتر از هر تیم دیگری است. این موضوع شاید از نظرها دور مانده باشد، اما آرتتا به این آمار افتخار می‌کند و امیدوار است روز شنبه در مقابل برایتون به آن اضافه کند.

او در این خصوص گفت: "این آمار به شما پایه و اساسی برای برنده شدن در مسابقات فوتبال می‌دهد. اعتماد به نفس و ایمان زیادی به شما می‌دهد که می‌توانید هر تیمی را شکست دهید. بازیکنان اهمیت این موضوع و نحوه عملکرد خود را می‌دانند. عملکرد آنها بدون توپ باورنکردنی است و باید به این روند ادامه دهیم."

آرتتا در پایان صحبت‌های خود به برنامه تیمش برای بازی بعدی اشاره کرد: "کمی استراحت می‌کنیم و سپس زمان برنامه‌ریزی برای بازی بعدی فرا می‌رسد. ما به برایتون می‌رویم و می‌دانیم که بازی چقدر سختی خواهد بود. تمام تمرکز ما روی این بازی خواهد بود. این وظیفه ماست."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۱/۱۶ ۱۰:۵۰
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۰۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰