loading
در حال بررسی درخواست شما
به ما توهین کردند
به ما توهین کردند

به ما توهین کردند

پس از باخت بحث برانگیز مقابل نیوکاسل، میکل آرتتا برای پاسخ به سوالات خبرنگاران به اتاق مطبوعات ورزشگاه سنت جیمز پارک رفت. 

از آرتتا در مورد گل پیروزی بخش نیوکاسل، عملکرد بازیکنانش و اینکه چگونه پس از یک هفته سخت که شامل دو باخت پیاپی بود، روحیه بازیکنان را بالا می‌برد، سوال شد.

اینجا تمامی سخنان او را می‌خوانید:

  • **درباره گل نیوکاسل:**

ما باید در مورد ثبت این نتیجه صحبت کنیم چون باید در مورد اینکه چطور این گل‌ها را تأیید می‌کنند، صحبت کرد. این باورنکردنی است. احساس شرمساری می‌کنم. اما من باید اینجا باشم تا از باشگاه دفاع کنم و از همه کمک بخواهم چون تأیید این گل یک توهین محض است. 

چون این گل نباید تایید می‌شد، به دلایل متعددی گل نیست، نه فقط یک دلیل. خیلی چیزها در خطر است. ما تلاش زیادی کردیم و رقابت در این سطح بسیار دشوار است. این یک توهین محض است. دوباره احساس شرمساری می‌کنم. من بیش از 20 سال است در این کشور هستم و این سطح اصلا به اندازه کافی مناسب برای توصیف بهترین لیگ جهان نیست. متاسفم.

  • **در مورد اینکه گل را از 3 جنبه بررسی کردند:**

این موضوع را بدتر نشان می‌دهد و آن را بدتر جلوه می‌دهد. شما فقط نیاز به یک تصویر دارید، همین. و اگر شکی دارید به تصویر دوم نگاه می‌کنید. اگر این یک گل است، اشکالی ندارد، من واقعا اهمیت نمی‌دهم چه می‌گویند. موضوع نتیجه است. خیلی دیر شده، هرچه بگویند دیگر دیر است. نمی‌خواهم بازیچه دست آنها باشم.

  • **در مورد تصمیم‌گیری داور در نیمه اول:**

ضربه پنالتی روی ادی رو ندیدن، خیلی چیزهای دیگه رو. اینجوری نمیتونیم ادامه بدیم..

  • **در مورد اینکه کدام یک از 3 خطای احتمالی می‌توانست منجر به رد گل نیوکاسل شود:**

این واقعا سوال است دوستان، سوال این است که این یک گل نیست، ساده اسن، این یک گل نیست. برای اینکه یک گل تأیید شود، قبل از آن اتفاق‌هایی افتاد که در فوتبال خطا است، در اینجا، چین، ژاپن، اسپانیا، ایتالیا و پرتغال همه جا این اتفاقات خطا است. همین اتفاق افتاد.

  • **درباره اینکه آیا عذرخواهی لیگ برتر فایده‌ای دارد:**

من باید اینجا بایستم و توضیح بدهم. و امروز 3 امتیاز از دست دادیم. می‌دانید این چه معنایی دارد؟ خیلی سخت است، این لیگ خیلی سخت است، خیلی چیزها در خطره. شرم‌آور است.

  • **در مورد اینکه چطور می‌خواهد پس از امروز بازیکنان را بالا بکشد:**

من باید از آنها تعریف کنم، دست خودشان نیست، کنترلی ندارند. من باید از بازیکنانم بخاطر نحوه بازی و تلاشی که کردند و محدود کردن نیوکاسل، تعریف کنم. باورنکردنی است. واقعاً.

  • **در مورد عملکرد سالیبا و هاورتز:** 

خیلی راضیم. باورنکردنی است که این بچه‌های 20-21 ساله چطور در اینجا بازی می‌کنند و با این تیم قدرتمند رقابت می‌کنند. شگفت‌انگیزه. پس از چنین بازی دردناکی احساس ناخوشایندی می‌کنم. همین‌طور احساس می‌کنم. از اینکه بخشی از این ماجرا هستم احساس بدی دارم.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۸/۱۴ ۱۰:۱۰
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳۵۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰