loading
در حال بررسی درخواست شما
شکست دو بر صفر آرسنال مقابل بورنموث؛ شب کابوس‌وار برای توپچی‌ها
شکست دو بر صفر آرسنال مقابل بورنموث؛ شب کابوس‌وار برای توپچی‌ها

شکست دو بر صفر آرسنال مقابل بورنموث؛ شب کابوس‌وار برای توپچی‌ها

آرسنال در دیدار خارج از خانه مقابل بورنموث با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و بازی را با ده نفر به پایان رساند. این مسابقه که در چارچوب لیگ برتر انگلیس برگزار شد، یکی از حساس‌ترین لحظات فصل را برای توپچی‌ها رقم زد.

  • بازی با ده نفر

آرسنال در دقیقه بیست و هشتم بازی با اخراج ویلیام ساليبا با یک چالش جدی روبرو شد. پس از خطایی که ساليبا روی اوانیلسون انجام داد و ابتدا کارت زرد دریافت کرد، سیستم VAR داور را مجبور کرد تا این تصمیم را بازبینی کند و در نهایت به او کارت قرمز داد. این اتفاق بازی را به کلی برای شاگردان میکل آرتتا تغییر داد.

  • نیمه اول بدون گل

بورنموث از همان ابتدا فشار زیادی بر آرسنال وارد کرد. رایان کریستی یکی از خطرناک‌ترین موقعیت‌ها را در دقیقه هفتاد خلق کرد و توانست از یک ضربه کرنر به زیبایی استفاده کند و گل اول را برای تیم میزبان به ثمر برساند. چند دقیقه بعد جاستین کلایورت از روی نقطه پنالتی، گل دوم را به ثمر رساند تا کار برای آرسنال دشوارتر شود.

آرسنال بورنموث

  •  حملات بی‌ثمر آرسنال

آرسنال در نیمه اول به سختی توانست موقعیت‌های جدی خلق کند. سانتر استرلینگ از سمت چپ با فاصله کمی از دروازه عبور کرد و موقعیتی جدی برای توپچی‌ها ایجاد نشد. پس از اخراج ساليبا، آرتتا مجبور شد تغییراتی در تیم خود ایجاد کند و یاکوب کیویور را به زمین فرستاد تا خط دفاعی آرسنال را تقویت کند.

  •  نیمه دوم و فشار بیشتر بورنموث

بورنموث در نیمه دوم به حملات خود ادامه داد و با فشار سنگینی که به آرسنال وارد کرد، موفق شد بازی را تحت کنترل خود بگیرد. در دقیقه هفتاد و پنج، پاس اشتباه کیویور به اوانیلسون منجر به گرفتن یک ضربه پنالتی شد که جاستین کلایورت آن را به گل دوم تیم میزبان تبدیل کرد.

  •  فرصت‌های از دست رفته

در دقایق پایانی، گابریل ژسوس و ایتان وانری به زمین آمدند تا شاید تغییری در روند بازی ایجاد کنند، اما حتی حرکت نفوذی ژسوس در محوطه جریمه نیز باعث نشد داور به سود آرسنال پنالتی اعلام کند. این دیدار تلخ با شکست دو بر صفر برای توپچی‌ها به پایان رسید.

  •  چشم‌انداز آینده

حالا آرسنال باید به سرعت به لیگ قهرمانان اروپا بازگردد. در مسابقه بعدی، این تیم روز سه‌شنبه به مصاف شاختار دونتسک خواهد رفت و سپس روز یکشنبه در لیگ برتر به استقبال لیورپول خواهد رفت. این دو مسابقه برای بازگشت به مسیر پیروزی حیاتی خواهند بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۷/۲۹ ۱۰:۰۲
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
بورنموث
بورنموث
2 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
شاختار دونتسک
شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
پرستون - آرسنال
لیگ کاپ
۱۴۰۳/۸/۹ ۲۳:۱۵
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰
چلسی - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۲۰ ۲۰:۰۰
آرسنال - ناتینگهام فارست
لیگ برتر
۱۴۰۳/۹/۳ ۱۸:۳۰