loading
در حال بررسی درخواست شما
پنج جدال کلاسیک آرسنال در خانه وستهم
پنج جدال کلاسیک آرسنال در خانه وستهم

پنج جدال کلاسیک آرسنال در خانه وستهم

چه در آپتون پارک و چه در استادیوم لندن، زمانی که به دیدار وستهم می‌رویم، یک چیز معمولاً قطعی است - گل‌های فراوانی به ثمر می‌رسند.

سفرهای ما به شرق پایتخت در طول سال‌ها مملو از برخوردهای فوق‌العاده بوده است.

ما در بایگانی‌ها جستجو کرده‌ایم تا برخی از بهترین‌ها را پیدا کنیم تا دوباره از آن لذت ببرید:

۱ اکتبر ۱۹۸۸ - وستهم 1-4 آرسنال

آلن اسمیت در این دیدار دو گل به ثمر رساند که باعث شد تیم جورج گراهام که در آینده قهرمان شود، یک برد بزرگ در برابر رقبای لندنی خود کسب کند. پس از اینکه یک کرنر به طور موثری دفع نشد، این مهاجم یک ضربه پای چپ را به خانه ارسال کرد، اما آلن دیکنز قبل از استراحت نتیجه را کاهش می‌دهد.

اما در نیمه دوم، مایکل توماس توانست توپ را در میانه‌ی زمین بازی به دست آورده و با مارتین هیز همکاری کند تا تقدیر دو گل دیگر را بازگرداند، سپس ارسال لی دیکسون به دیوید روکاسل باعث تکمیل نتیجه و پیروزی راحت تیم ما شد.

۶ فوریه ۱۹۹۹ - وستهم 0-4 آرسنال

قهرمانان فعلی آرسن ونگر در این عصر خاص بی‌نقص بودند، که زمانی که دنیس برکمپ پس از ۳۵ دقیقه با گل افتتاحیه، با گذر از دفاع وستهم به راحتی گوشه پایین را پیدا کرد، نشان داده شد. و درست قبل از نیمه‌ی اول بازی، مارک اوورمارس دومین گل را اضافه کرد.

هشت دقیقه تا پایان بازی، بازی به پایان رسید، زمانی که نیکولاس آنلکا با چرخش و کشوندن ایان پیرس به‌صورت کامل توپ را به سمت پایین به سمت شاکا هیسلوپ پرتاب کرد و او را شکست داد. ری پارلور هم در لحظات آخر گل چهارم را به ثمر رساند و به نتیجه‌ی نهایی جلوه زیبایی داد.

۲۴ آگوست ۲۰۰۲ - وستهم 2-2 آرسنال

اگرچه ممکن است با سه امتیاز به خانه برنگردیم، اما نتیجه‌ای که به دست آوردیم بسیار تقدیر شد. پس از ۵۳ دقیقه و با گل جو کول و یک پایان قوی از سوی فردی کانوته، نتیجه بازی به 2-0 تبدیل شد.

با این حال، در یک لحظه تیری آنری توانست از کریستین دیلی عبور کند و از فاصله ۲۵ یارد به دروازه گل بزند و اختلاف را به یک گل برساند و پس از اینکه دیوید سیمن پنالتی کانوته را مهار کرد، دو دقیقه مانده به پایان بازی، سیلوین ویلتورد با کانو یک و دو کرد و دروازه را پیدا کرد تا روند شکست ناپذیری ما را به ۲۳ بازی در لیگ افزایش دهد.

۳ دسامبر ۲۰۱۶ - وستهم 1-5 آرسنال

الکسیس سانچز با بردن توپ مسابقه به خانه در طول این مسابقه نمایشی فوق‌العاده داشت. او در نیمه اول با یک پاس به مسوت اوزیل برای گل افتتاحیه مصمم بود. باورنکردنی است که ما باید تا ۱۸ دقیقه آخر صبر کنیم تا دروازه‌ها باز شود.

بازیکن شیلیایی ابتدا دو مدافع را پشت سر گذاشت و سپس به گوشه پایینی دروازه ضربه کرد و سپس دوباره از لبه محوطه به تور رسید. اندی کارول یک گل را جبران کرد، اما یک دقیقه بعد، چمبرلین از فاصله ۲۵ یاردی گلزنی کرد، سپس با یک بازی برتر الکسیس سانچز توانست توپ را بر دارن راندولف ناتوان پرتاب کند تا یک هت تریک ۱۴ دقیقه‌ای را تکمیل کند.

۹ دسامبر ۲۰۱۹ - وستهم 1-3 آرسنال

نمایشی برتر در نیمه دوم باعث شد فردی لیونبرگ بعد از عقب افتادن با گل دقیقه ۳۸ آنجلو اوگبونا که نحوه‌ی ورود توپ به دروازه را به طرز عجیبی تغییر داد، اولین پیروزی خود را به عنوان سرمربی موقت کسب کند.

با این حال، سه گل در فاصله‌ی ۹ دقیقه تیم ما را به طور راحت به پیروزی رساند. در دقیقه ۶۰، گابریل مارتینلی ۱۸ ساله با گل مساوی در اولین بازی خودش در لیگ برتر، نام خود را به خوبی ثبت کرد، سپس پپه به عرض حرکت کرد و یک ضربه خوب را به گوشه‌ی بالای دروازه فرستاد. پیر امریک اوبامیانگ سریع به این دیدار پایان داد و تماشاگران میزبان را مبهوت گذاشت.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ ۲۱:۴۸
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰