loading
در حال بررسی درخواست شما
پیام بوکایو ساکا برای رقبای آرسنال پس از پیروزی مقابل وستهم
پیام بوکایو ساکا برای رقبای آرسنال پس از پیروزی مقابل وستهم

پیام بوکایو ساکا برای رقبای آرسنال پس از پیروزی مقابل وستهم

بوکایو ساکا اعتراف کرد که آرسنال پس از برتری قاطع 6-0 مقابل وستهم در آخر هفته، قصد داشت پیامی به مدعیان قهرمانی لیگ برتر ارسال کند.

توپچی ها که با پیروزی 3-1 مقابل لیورپول به امیدهای قهرمانی خود جان دوباره‌ای بخشیده بودند، نمایش درخشانی در خارج از خانه مقابل وستهم داشتند تا همچنان با دو امتیاز اختلاف نسبت به تیم یورگن کلوپ صدر جدولی، پشت سر آن‌ها باقی بمانند.

چالش قهرمانی آرسنال در فصل گذشته با تساوی خارج از خانه مقابل وستهم به پایان رسید، جایی که ساکا یک پنالتی سرنوشت ساز را از دست داد و این وینگر مصمم بود که این اتفاق امسال تکرار نشود.

او در مصاحبه‌ای پس از بازی گفت: "ما می‌دانستیم که این یک بازی بزرگ است و پیروزی و ارسال پیام برای ما واقعا مهم بود."

"ما با زدن شش گل و بسته نگه داشتن دروازه عملکرد بسیار خوبی داشتیم. البته اهداف شخصی خودم را دارم [برای تعداد گل هایی که می خواهم بزنم]. می دانم این روزها رسانه‌ها دوست دارند بازیکنان را مقایسه کنند."

"من فقط روی مسیر خودم تمرکز می‌کنم و روی چیزی که می‌خواهم به دست بیاورم و آنچه در ابتدای فصل هدفم بوده تمرکز دارم. هنوز در حال پیشرفت هستم و گل های زیادی برای زدن دارم."

ساکا که پنالتی‌اش در آخرین بازی مقابل وستهم از دست رفته بود، به نوعی با تقدیر روبرو شد که توانست از فرصت خود برای جبران استفاده کند و با ضربه خود، آرسنال را با نتیجه 2-0 پیش بیاندازد. این گل روحیه توپچی ها را برای کنترل میدان بیشتر کرد.

ساکا پس از بازی گفت: "اگر پنالتی می‌زنید، هیچ ضربه‌ای تضمینی گل نیست. البته از اینکه پنالتی از دست دادم ناراحت شدم، اما این هم بخشی از بازی است. به همین خاطر وقتی یک پنالتی دیگر گرفتیم، آماده بودم تا دوباره ضربه را بزنم و گل را به ثمر برسانم."

"در دوران فوتبالم درس‌های زیادی گرفته‌ام و بهترین کار این است که از تجربیاتم بیاموزم و از آن‌ها برای قوی‌تر شدن استفاده کنم."

آرسنال پیش از دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو در روز چهارشنبه، باید در روز شنبه به مصاف برنلی، از تیم‌های انتهای جدول لیگ برتر، برود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۶ ۱۱:۴۱
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : 90Min
بازدید: ۱۷۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰