loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش نمایش فصل 2023/24 آرسنال: بازیکنان کلیدی، نقل و انتقالات تابستانی، شماره بازیکنان و پیش بینی ها
پیش نمایش فصل 2023/24 آرسنال: بازیکنان کلیدی، نقل و انتقالات تابستانی، شماره بازیکنان و پیش بینی ها

پیش نمایش فصل ۲۰۲۳/۲۴ آرسنال: بازیکنان کلیدی، نقل و انتقالات تابستانی، شماره بازیکنان و پیش بینی ها

آرسنال وقتی در فصل 2022/23 به عنوان مدعی قهرمانی ناگهانی ظاهر شد، در حالی که فصل قبل از آن نتوانسته بود سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، سایر تیم‌های لیگ برتر را حیران کرد.

پروژه میکل آرتتا در حال پیشروی است و بدون شک، فصل برجسته‌ای که تیم آرسنال داشته است، ثابت کرده است کسانی که از او حمایت کردند، درست عمل کرده‌اند. آرتتا توانایی رهبری آرسنال به سوی سپیده‌ای نوین و پربار را دارد، اما در فصل 2023/24 باید با انتظارات بالاتری مواجه شود.

تیم آرسنال در تابستان امسال خرج‌های بزرگی کرده است و برخی اعتقاد دارند که آنها ممکن است بتوانند منچستر سیتی را در صدر جدول لیگ برتر سرنگون کنند. با این حال، هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

در اینجا پیش نمایش سایت 90Min از فصل 2023/24 آرسنال است.

عملکرد آرسنال در پنج فصل اخیر

بازیکنان خریداری شده:

کای هاورتز - چلسی
دکلان رایس - وستهم
یورین تیمبر - آژاکس
داوید رایا - برنتفورد

بازیکنان جدا شده:

اینزلی میتلند نایلز - لیون
پابلو ماری - مونزا
گرانیت ژاکا - لورکوزن
آستون تراستی - شفیلدیونایتد
مت ترنر - ناتینگهام فارست

شماره پیراهن بازیکنان آرسنال در این فصل

بازیکنان کلیدی

ستاره تیم:

آرسنال دارای یک تیم بسیار استعدادمند است، اما ستاره آنها همچنان بازیکن باشکوه آنها بوکایو ساکا است.

به نظر می‌رسد تیم آرسنال بدون پسر جوانش نمی‌تواند کار کند، کسی که نقش بسیار حیاتی در سیستم آرتتا را دارد. او در همه بازی‌های فصل گذشته لیگ برتر حضور داشت و در 37 بازی از 38 بازی لیگ، به عنوان یار ثابت آرسنال به میدان رفت. در نتیجه، آمار ساکا یک بار دیگر چشمگیر بود. او 14 گل در لیگ برتر به ثمر رساند و 11 پاس گل نیز داشت.

وینگر 21 ساله به خوبی خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر معرفی کرده است و برخی ممکن است بگویند او در حال حاضر بهترین وینگر راست جهان است. این بازیکن همچنین در جام جهانی میان فصل برای تیم ملی خود عالی عمل کرد و با بازگشت آرسنال به لیگ قهرمانان اروپا، در فصل آینده می‌تواند رشد چشمگیری داشته باشد.

بازیکن قابل توجه

دکلان رایس با توجه به مبلغی که آرسنال برای جذب کاپیتان وستهم پرداخت کرده است، زیر ذره بین قرار خواهد گرفت، اما یورین تیمبر که تازه وارد شده است، می تواند بُعد دیگری به تیم آرتتا اضافه کند.

با توجه به مشخصات او، آرسنال این مدافع را به قیمتی بسیار مناسب از آژاکس جذب کرده است، او این پتانسیل را دارد که به سرعت تبدیل به یک قهرمان در شمال لندن شود. اگرچه ورود به ترکیب اصلی برای او آسان نخواهد بود، اما استعداد وی به این معنی است که سخت خواهد بود از وضعیت بازیکن اساسی خود دست بکشد هنگامی که فرصتی به دست آورد.

به نظر می‌رسد با توجه به تطبیق پذیری، شایستگی فنی و توان بدنی تیمبر، مدافع نهایی آرتتا باشد. او می‌تواند در خط دفاع چهار نفره قرار بگیرد و مربی آرسنال مطمئناً با او موقعیتی جالب را در نظر خواهد داشت.

پیراهن های تیم

کیت اول

کیت دوم

کیت سوم

پیش‌بینی لیگ برتر

منچستر سیتی هنوز هم تیمی است که در لیگ برتر باید با آنها رقابت شود و آرسنال، علیرغم تجربه‌ای که در فصل 2022/23 به دست آورد و پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی آنها، برای آرسنال به چالش قرار دادن سیتیزن‌ها بسیار سخت خواهد بود.

آرسنال در فصل آینده احتمالاً از نظر تاکتیکی، تیم غیر قابل پیش‌بینی‌تری خواهد بود، اما اگر می‌خواهند پیشرفت کنند، این تنوع در تاکتیک‌ها ضروری است. با این حال، تیم‌هایی مانند منچستر یونایتد و لیورپول با حسی تازه وارد فصل 2023/24 خواهند شد و ممکن است بتوانند روند قهرمانی آرسنال را پیچیده کنند.

اگرچه دلایلی وجود دارد که باور کنیم آرسنال دوباره تلاش خواهند کرد و این بار قهرمانان را شکست می‌دهند، اما اضافه شدن لیگ قهرمانان به برنامه زمانی آنها ممکن است فرم داخلی آنها را در لحظات حساس به خطر بیندازد. با این حال، انتظار می‌رود یک فصل قوی دیگر را پشت سر بگذارند.

پیش‌بینی رتبه آرسنال در فصل 2023/24 لیگ برتر از نگاه 90Min: رتبه دوم

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۵/۲۰ ۱۱:۲۲
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : 90Min
بازدید: ۵۱۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰