loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش‌نمایش بازی آرسنال و شفیلد یونایتد
پیش‌نمایش بازی آرسنال و شفیلد یونایتد

پیش‌نمایش بازی آرسنال و شفیلد یونایتد

آرسنال به دنبال ادامه روند شکست‌ناپذیری خود در فصل جاری است و ثبت دهمین بازی بدون شکست خودش می باشد. این تیم در روز شنبه در ورزشگاه امارات به مصاف شفیلد یونایتد می‌رود که تاکنون تنها یک امتیاز کسب کرده است.

شفیلد یونایتد که از زمان صعود از چمپیونشیپ در فصل گذشته با شروع سختی مواجه شده است، سابقه خوبی در مقابل آرسنال ندارد و در 19 دیدار اخیر خود مقابل این تیم تنها دو پیروزی به دست آورده است.

میکل آرتتا پس از پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل سویا در روز سه شنبه، به دنبال تکمیل یک هفته موفق است. او همچنین می‌خواهد پس از پیروزی 1-0 مقابل منچسترسیتی در آخرین دیدار خانگی خود، برای اولین بار از دسامبر 2021، دو کلین شیت متوالی در لیگ برتر را در خانه ثبت کند.

شفیلد یونایتد در فصل 2020/21 تنها تیمی در تاریخ لیگ برتر بود که از 10 بازی ابتدایی خود تنها یک امتیاز کسب کرد. حالا تیم فعلی این تیم نیز با توجه به اینکه تاکنون 7 امتیاز را به دلیل دریافت گل‌های دیرهنگام از دست داده است، با چنین خطری مواجه است.

تک امتیاز شفیلد یونایتد در این فصل با تساوی 2-2 مقابل اورتون در خانه در ماه سپتامبر به دست آمد، اما اوضاع می‌توانست بسیار بهتر باشد. تیم هکینگ‌باتم در دقایق 89 و 88 به ترتیب مقابل ناتینگهام فارست و منچسترسیتی شکست خورد و در دقیقه 97 در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر با نتیجه 1-0 پیش افتاد، اما در نهایت شکست خورد.

این شکست آغازگر 5 شکست متوالی بود که شامل شکست 8-0 مقابل نیوکاسل یونایتد - رکورد لیگ برتر برای شکست در خانه - و شکست 2-1 مقابل منچستریونایتد در هفته گذشته بود که این تیم را در قعر جدول قرار داد.

گابریل ژسوس پس از گل و پاس گل مقابل سویا، به دلیل مصدومیت عضلانی از زمین خارج شد و برای چند هفته از میادین دور خواهد بود. غیبت او می‌تواند ضربه‌ای به آرسنال باشد، زیرا او از زمان پیوستن به این تیم، 14 گل و پاس گل در 16 بازی خانگی لیگ برتر به ثبت رسانده است.

توماس پارتی نیز به دلیل مصدومیت مشابه دیدار مقابل سویا را از دست داد و دوباره غایب خواهد بود، در حالی که یورین تیمبر همچنان در حال ریکاوری از جراحی رباط صلیبی خود است.

شفیلد یونایتد در این فصل به دلیل مصدومیت‌ها با مشکلات زیادی مواجه بوده است. آنل احمدهوژیچ در تمرینات دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شد و برای چند هفته از میادین دور خواهد بود. حضور اولی مک‌برنی نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران که در بازی مقابل منچستریونایتد در هفته گذشته متحمل شد، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

بن آزبرن، جان فلک و انیس بن سلیمان پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت خود در آخرین دیدار روی نیمکت نشسته بودند، در حالی که جورج بالداک این هفته به تمرینات بازگشته است و ممکن است در لیست بازی قرار بگیرد.

کاپیتان جان ایگان (مصدومیت از ناحیه پا) و کاپیتان دوم کریس باشام (شکستگی پا) مصدومان بلندمدت این تیم هستند. تام دیویس، ریس نورینگتون-دیویس (هر دو مصدومیت از ناحیه ران)، مکس لو (مچ پا)، ویلیام اوسولا (مصدومیت عضلانی) و دانیل جبیسون (بیماری) نیز از دیگر مصدومان شفیلد یونایتد هستند.


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۸/۶ ۱۰:۱۸
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۷۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰