loading
در حال بررسی درخواست شما
10 بازیکنی که می‌توانند خط میانی آرسنال را تقویت کنند
10 بازیکنی که می‌توانند خط میانی آرسنال را تقویت کنند

۱۰ بازیکنی که می‌توانند خط میانی آرسنال را تقویت کنند

دکلان رایس هدف اصلی باشگاه است، اما هافبک های زیادی در سراسر اروپا وجود دارند که می توانند برای میکل آرتتا کار کنند.

دکلان رایس هدف بزرگ آرسنال در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است. ادو و میکل آرتتا صبورانه منتظر وستهم هستند تا آخرین بازی فصل خود را مقابل فیورنتینا در فینال لیگ اروپا برگزار کنند، قبل از اینکه سعی کنند برای این هافبک معامله کنند.

آرسنال پس از انتقال 13 میلیون پوندی او به بایرلورکوزن، فصل آینده گرانیت ژاکا را در اختیار نخواهد داشت، بنابراین آنها باید خط میانی خود را با حداقل یک بازیکن تقویت کنند. اگر رایس به باشگاه بپیوندد، می تواند نقش شماره 8 را که ژاکا در فصل گذشته آن را اشغال کرده بود، بر عهده بگیرد یا در نقش شماره 6 آشناتر خود بازی کند. آرسنال مطمئناً می‌خواهد یک هافبک تهاجمی‌تر را نیز به خدمت بگیرد. در اینجا 10 هافبکی که باید در تابستان امسال در رادار باشگاه باشند، آورده شده است.

یوری تیلمانس، لستر

آرسنال یک سال پیش مطمئن بود که تیلمانس را به خدمت خواهد گرفت، به طوری که هوادارانش در جریان پیروزی 4-2 خود مقابل لستر در ماه آگوست، شعار "یوری تیلمانس، هفته آینده شما را خواهیم دید" سر می‌دادند. حالا که لستر سقوط کرده و تیلمانس با هواداران خداحافظی کرده، آرتتا ممکن است بخواهد برای این هافبک همه کاره به میدان برود. این بازیکن بلژیکی در این فصل در لیگ برتر به طور میانگین 2.1 تکل در هر بازی انجام داد و می‌تواند بیشتر در زمین بازی نیز نقش داشته باشد - او در مدت حضورش در لستر 28 گل و 26 پاس گل به ثبت رساند.

ژاوی سیمونز، آیندهوون

سیمونز می تواند برای آرسنال مناسب باشد. پاری سن ژرمن یک بند بازخرید برای این بازیکن 20 ساله دارد، اما سیمونز ممکن است انتقال به آرسنال را ترجیح دهد، جایی که بیشتر می‌تواند به میدان رود و به تیمی می‌پیوندد که بازیکنان جوان آن را رهبری می‌کنند. او با 19 گل دومین گلزن برتر اردیویسه در این فصل بود و 8 پاس گل نیز به ثبت رساند. ملی پوش هلندی دوست دارد وارد محوطه جریمه شود - او در این فصل 162 لمس در محوطه جریمه حریف داشت و همچنین با 74 دریبل دومین عملکرد موفق را در لیگ هلند داشت.

یسپر لیندستروم، اینتراخت فرانکفورت

لیندستروم برای سمت راست خط میانی، جایی که مارتین اودگارد بازی می‌کند، مناسب‌تر است، اما با توجه به آزادی که آرتتا به بازیکنان هجومی خود می‌دهد، ممکن است مشکل چندانی ایجاد نکند. لیندستروم مانند اودگارد دوست دارد توپ را حمل کند و در یافتن فضا خوب است. با این حال، چند ایراد وجود دارد - او در این فصل فقط 7 گل در بوندس لیگا به ثمر رساند و میزان موفقیت او در دریبل 32.6% بدترین میزان در این بخش بود. او تنها 23 سال دارد و آرتتا ممکن است احساس کند می تواند به لیندستروم کمک کند تا پیشرفت کند.

جیمز مدیسون، لستر

مدیسون احتمالا تابستان امسال لستر را ترک خواهد کرد و می تواند خرید زیرکانه‌ای برای آرسنال باشد. او برای تیمی که در این فصل سقوط کرد، 10 گل به ثمر رساند و 9 پاس گل داد، که نشان می‌دهد او در یک سوم پایانی چقدر مهم و خطرناک است. ژاکا به گلزنی از راه دور و ضربات ایستگاهی معروف بود - مدیسون هم همین کار را انجام می‌داد.

ایلکای گوندوگان، منچسترسیتی

آرتتا تابستان گذشته دو بازیکن سیتی را به نام های گابریل ژسوس و اولکساندر زینچنکو شکار کرد و امسال نیز می تواند این استراتژی را تکرار کند. با پایان یافتن قراردادش در تابستان، گوندوگان گزینه های زیادی خواهد داشت و در حال حاضر به نظر می‌رسد بارسلونا پیشتاز است. او یک برنده اثبات شده است که در زمان مناسب به اوج می‌رسد. گل های او به تیم پپ گواردیولا کمک کرد تا عنوان قهرمانی را به دست آورد و سپس در فینال جام حذفی یک گل زد. او یک بازیکن همه کاره است و همچنین گل های حیاتی را به ثمر رساند و همچنین در لیگ 94 بار مالکیت توپ را در خط میانی به دست آورد، که نشان دهنده توانایی او در ایفای نقشش است.

محمد کودوس، آژاکس

پس از یک جام جهانی چشمگیر برای غنا و یک فصل عالی مشابه برای آژاکس، کودوس در تابستان امسال خواستگاران زیادی خواهد داشت. او می‌تواند در نقش های مختلفی بازی کند، چه در جناحین و چه در هافبک مرکزی. او بیشترین دریبل‌ها را در این فصل در اردیویسه با 91 انجام داد، به گونه‌ای که ژاکا گاهی اوقات برای انجام آن به مشکل برخورد می‌کند و همچنین 11 گل و 3 پاس گل به دست آورد. او یک هافبک سخت کوش است که سبکش برای تیمی مانند آرسنال عالی است. او در این فصل 158 دوئل زمینی را برد که در رده چهارم اردیویسه قرار گرفت.

آدرین ربیو، یوونتوس

ربیو در بسیاری از پنجره‌های نقل و انتقالاتی با آرسنال پیوند خورده است، حتی در زمان حضور آرسن ونگر در این باشگاه. این هافبک یوونتوس در حال حاضر 28 ساله است، اما او هنوز هم در وسط زمین جابجا می‌شود. او در سری آ این فصل 101 بار در یک سوم دفاعی حریف مالکیت توپ را به دست آورد، در حالی که تنها 12 بازیکن عملکردی بهتر از او در این زمینه داشتند. او همچنین 70.7% از تکل هایش صحیح بود، بنابراین در صورت نیاز می‌تواند نقش عمیق‌تری را ایفا کند. ربیو همچنین می‌تواند جلوتر بازی کند، زیرا در این فصل 8 گل و 4 پاس گل به ثمر رسانده است.

گابری ویگا، سلتاویگو

ویگا یکی از درخشان‌ترین استعدادها در اروپا است. این بازیکن 21 ساله فصل فوق‌العاده‌ای را با سلتاویگو سپری کرده و ویژگی‌هایی مشابه اودگارد دارد. ویگا علیرغم بازی در تیم سلتاویگو که در روز آخر از سقوط از لالیگا جان سالم به در برد، 11 گل به ثمر رساند و 4 پاس گل داد. او یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان آنهاست. ویگا دوست دارد توپ را حمل کند و در زمان خارج از مالکیت نیز بسیار سخت کار می‌کند، با انجام 43 تکل در این فصل که مناسب مدل پرسینگ آرسنال است. او در تابستان امسال مورد تقاضای بسیاری از تیم‌ها خواهد بود، اما فرصت بازی در لیگ قهرمانان برای باشگاهی که به جوانان فرصت می‌دهد وسوسه انگیز خواهد بود.

پوته، اسپورتینگ لیسبون

پوته پس از گل دو ماه پیشش برای اسپورتینگ در ورزشگاه امارات، زمانی که آرون رمزدیل را از فاصله 46 یاردی شکست داد، برای هواداران آرسنال آشنا خواهد بود. این هافبک بهترین بازیکن اسپورتینگ در این فصل لیگ بوده است. او همه کاره است و به طور کامل در بازی‌ها درگیر است. پوته در لیگ برتر پرتغال در این فصل بر روی 26 گل تاثیرگذار بود (15 گل و 11 پاس گل)، آماری که فقط مهدی طارمی (29) توانست آن را شکست دهد. 74 پاس کلیدی او بیشترین تعداد پاس های کلیدی در این فصل بود. او 28 بار در یک سوم دفاعی حریف مالکیت توپ را به دست آورد، رقمی که تنها 6 بازیکن توانستند آن را شکست دهند.

سرگی میلینکوویچ ساویچ، لاتزیو

میلینکوویچ ساویچ در چند سال اخیر مرتباً با انتقال به لیگ برتر پیوند خورده است. او در این فصل برای لاتزیو حیاتی بود زیرا آنها در سری آ نایب قهرمان شدند، بالاترین رتبه آنها در 23 سال گذشته و تنها گلر آنها، ایوان پروودل، در دقایق بیشتری نسبت به او بازی کرد. این بازیکن 28 ساله به بازی در نقش های پیشرفته‌تری عادت دارد و در مناطق هجومی ثابت است و در این فصل 9 گل و 8 پاس گل به ثمر رسانده است. مانند ژاکا، او یک بازیکن فیزیکی است. او در این فصل 96 دوئل هوایی را در لیگ پیروز شد که تنها سه بازیکن بهتر از او بودند. سابقه انضباطی او می‌تواند مشکل ساز باشد، هافبک صربستانی در این فصل 10 کارت زرد دریافت کرد، اما آرتتا همه چیز را در مورد برخورد با هافبک های جنگنده می‌داند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۳/۱۹ ۱۵:۵۹
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Guardian
بازدید: ۶۳۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰